zondag 31 mei 2015

Gift...

 
 
 
 
 
 
Kreeg deze heerlijke koekjes van mijn lieve vriendin
 
 
 
 
 
 
 
Got these lovely cookes from my dear friend
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Waarom nu kletskoekjes......?
Tja ;)
 
 
 
 
 
 
100% CUTE
 
 

 
 
 
 
 
Bloemen op tafel van het bloemenveld bij ons in de buurt
 
Voordat ze straks weer alles maaien..........genieten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Flowers from a field nearby
 
Full of all kinds of field flowers
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Nu koffie met mijn kletskoekjes
 
 
 
 
 
 
Coffee and cookies now
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
ENJOY YOUR DAY
 
 
xxx
 
 

24 opmerkingen:

Marjon zei


Wat lief van je vriendin en ik vind het zo leuk ingepakt en het kaartje...enig...
Je korenbloemen staan ook geweldig in de vaas en zoals altijd heb ik weer genoten van je mooie foto's....fijne zondag liefs Marjon

Home and Lifestyle zei

Kletskoekjes om bij te kletsen, wat een leuk idee. De tekst erbij is ook zo lief. Wat heb je een mooi boeket geplukt, het is mij hier nergens opgevallen dat de korenbloemen in bloei staan. Ik zal er eens op letten :-).

Fijne zondag! Liefs, Ingrid

Anneke zei

Wat een lieve vriendin heb je. En dan nog wel kletskopjes hi hi. Dat is wel een heel origineel cadeau. En die korenbloemen wat een plaatje.
Liefs Anneke

Anoniem zei

Wat een leuk cadeautje is dat!
Mooi hè, alles wat in allemanstuin groeit.
Hier zit ik ook helemaal te genieten.
Kopje koffie met een koekje, echt zondags.
Geniet ervan!

Liefs, Gerry

Ger zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ger zei

.......waar kwam ik al dat leuk spul met teksten ook al weer tegen...
bij Leuk Spul natuurlijk in Giessenburg?
Kwam daar ook zóveel tegen dat ik het niet allemaal onthouden heb.
Een toepasselijk koekje en tekst daar waar 2 vriendinnen elkaar treffen en het zijn de kleine attenties die het doen in het leven.
Knabbel jij nog maar ff lekker aan je kletskoekjes,ga ik nog ff verder genieten van het mooie blauw op foto's.

Geniet van je zondag,
Ger

Unknown zei

Wat een lief cadeautje. Lekker weer om binnen te zitten met thee en een koekje. Ook mooi dat blauw van de korenbloemen.

Groetjes, Inge
deknotwilg.blogspot.com

Marian zei

Wat leuk die ' kletskoekjes' ;). Volgens mij ook toepasselijk....
En wat heb je de korenbloemen mooi gefotografeerd....
Enne...wist je dat er een witte dovenetel is? De Lamium orvalum ' alba' ...
die wordt iets hoger dan wat je bij mij gezien hebt, maar wel dezelfde mooie lipbloemetjes...alleen in wit...

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Gezellig, Bonny.

Samen even bijkletsen met heerlijke kletskoekjes/koppen.

Een vraagje: heb jij het boek/tijdschrift Modern Rustic hier in Nederland gekocht?

Fijne zondag en lieve groet,

Loes

La Blomst-Living zei

Gaaf cadeautje is dit, extra leuk door de tekst. Leuk spul verkopen ze bij Leuk Spul, dat kan niet anders natuurlijk. Boffen dat jij korenbloemetjes kan plukken bij jou in de buurt; ik heb dat gisteren met margrietjes gedaan, daar was ik ook al blij mee. Geniet van je mooie spulletjes (maar daar twijfel ik niet aan)!
Liefs, Linda

It's me zei

Heerlijk kletskoekjes....mijn favoriet hoor leuk deze verpakking zo he ...heel gezellig...!...geniet van een heerlijke zondag liefs Ria....x!

bleudelavandou zei

Leuk idee, kletskoekjes om heerlijk bij te praten.

Prachtige foto's!!!

liefs
marieke

Onder de rieten kap zei

Wat een gaaf cadeau is dat!
Echt superleuk bedacht, dat zijn echt leuke koekjes om te geven en te krijgen!, die blauwe bloemen zijn ook prachtig!
Veel liefs, Yvonne

Unknown zei

Haha, kletskoekjes , wat een leuke benaming .
Nog leuker dat je ze hebt gekregen .
Geniet van jouw koekjes en je lieve vriendin.
Groetjes
Christel , Garcyasplace

lien zei

Enig dat labeltje aan het pak koekjes!

het moonhuis zei

Wat een ontzettend origineel cadeautje, Heerlijk en kletkopjes zijn van die kneuterige koekjes die ook nog eens ontzettend lekker zijn. Echt leuk om te krijgen/geven zoiets!!

Liefs Monica

Unknown zei

Lief zeg dat cadeautje!!!
Heerlijk die kletskoekjes at heb ik al lang niet gegeten!!!

liefs Laura

Ans van Ispelen zei

Wat een lief cadeautje is dat.
En ook nog eens heel erg mooi verpakt.
Ze zullen vast heel erg lekker zijn.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hoi Bonnie,
Wat een super leuk idee, kletskoekjes om tijdens het kletsen bij de koffie op te eten.. Hoe heerlijk toepasselijk...
En dan dat boeketje bloemen, prachtig... je zou zo'n veld toch het hele jaar vol met bloemen willen hebben hè...?
Fijne dag vandaag,
Liefs,
Mirjam

Unknown zei

Wat een heel leuk en orgineel idee van die kletskoekjes! Ziet er ook leuk uit de verpakking. Mooie foto's heb je gemaakt zeg.
Liefs, Liesbeth

Friends Forever zei

I love these wild flowers are beautiful!
Hug
Amara

Anoniem zei

Het oog wil ook wat en komt met deze leuke verpakking niets tekort! Heel leuk gedaan en zeer toepasselijk. En lekker zijn ze ook nog...met een heerlijke kop thee erbij...mmmmm, en maar kletsen...
Je korenbloemen uit de begrensde tuin zijn ook schitterend! Tja, heb je dan 'lange vingers'?...hihi.
Liefs, Peetje

Madelief zei

Wat een lief cadeau en leuke verpakking!

Fijne week Bonnie!

Madelief x

patricia zei

Wat leuk om zoiets als cadeau te geven, ze zal er vast heel blij mee zijn.