donderdag 1 januari 2015

Happy new year...

 
 
 
 
 
 
Een heel nieuw jaar weer voor ons
 
 
 
 
 
 
 
 
A whole new year in front of us
 
 
 
 
 

 
 
 
Nieuwe ideeën
 
Nieuwe inspiratie
 
 
 
 
 
 
 
New ideas
 
New inspiration
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Voor ons huis
 
 
Voor onze webwinkel
 
 
 
 
 
 
 
 
 
For my home
 
For our shop
 
 
 
 

 
 
 
Nieuwe projecten op stapel
 
 
 
 
 
 
 
 
New projects
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mogen al jouw dromen uitkomen dit nieuwe jaar
 
 
 
 
 
 
 
 
May all your dreams come true this year
 
 
 
 
 
 
HAPPY
 
NEW
 
YEAR
 
 
 
 
XXX
 
 
 
 

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar!!

Liefs, Ingrid

Esther zei

De beste wensen voor 2015. Dat het maar een inspirerend nieuw jaar mag worden.
Groetjes, Esther

Anoniem zei

Klinkt spannend allemaal. Een heel jaar open voor de nieuwste ideeën...Laat maar komen! De beste wensen voor 2015 met alle geluk en gezondheid!!
Liefs, Peetje

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Nieuw jaar nieuwe kansen .... wens jullie heel veel goeds geluk en gezondheid en hoop nog lang van je mooie plaatjes te mogen genieten ...lieve groet rosita

Ús hûs ús thús zei

Ik wens jou ook een gelukkig, inspirerend en gezond 2015! En ik hoop dat we ook dit jaar weer mogen genieten van je prachtige posten!
Groetjes van Aleta

lien zei

Voor jou ook de beste wensen en veel inspiratie voor 2015! Liefs Carolien

Elisabeth zei

Ik wens je samen met je gezin een heel mooi 2015
Lieve groetjes Elisabeth

Housebythewaterhole zei

Wat een prachtige foto's...dat beloofd...
Ook voor jouw en je familie alle goeds voor
2015 en veel inspirerend blogplezier !!
Liefs Kathy

Bij Guusje Thuis zei

Op naar een heel mooi nieuw jaar!

Ger zei

Lieve Bonnie,alle dromen die ik heb hoeven voor mij niet uit te komen omdat ik al heel tevreden ben met wat ik heb.
Gezond blijven staat bij mij op de eerste plaats en de rest wat het nieuwe jaar ons gaat brengen wachten wij rustig af.

Wens jou en je familie ook alle goeds in 2015!!!

Op dit moment droom ik even weg bij de mooie foto's die jij laat zien en dat voelt zoals altijd heel goed.

Liefs,Ger

Onder de rieten kap zei

Dat jouw dromen ook uit mogen komen! Een heel mooi en voorspoedig 2015 toegewenst!
Veel liefs, Yvonne

It's me zei

Voor jou en je gezin een heel goed nieuwjaar met veel liefde en in goede gezondheid ...liefs van mij...x!

het moonhuis zei

Ook voor jou alle goeds voor 2015!!

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Ook voor jullie alle goeds voor 2015.

Groetjes Ans

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Een gezond en gelukkig 2015, en dat wij weer mee mogen genieten van alle mooi berichten en foto,s op je blog,

groeten Pauline

Mirjam zei

Lieve Bonnie, ik wens jou en je gezin ook een geweldig mooi, gezond en inspirerend nieuw jaar, geniet ervan...
Liefs, Mirjam

ineke zei

Bonnie,
Ik wens jouw en je gezin alle goeds voor het nieuwe jaar 2015
Dat we ook dit jaar weer mogen genieten van je mooie foto's
Warme groet Ineke

Home is where the heart is zei

De beste wensen voor 2015 in alle gezondheid
Lieve groet Brigitte

Le Style zei

Happy 2015! Een succesvol, inspirerend jaar met heel veel genietmomentjes gewenst!

Liefs!
Yet

Judith zei

Ik wens je heel veel succes en vooral plezier met het uitvoeren val al deze plannen!

Liefs X

Mijn Stijl zei

Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Fijn weekend,
Anita

Anoniem zei

Hoi Bonnie,
Ook voor jou en je gezin een heel goed nieuw jaar gewenst!
Ik hoop dat jullie plannen een mooie uitkomst krijgen.
En die foto met die mooie kannen: om te watertanden!
Ik hoop nog veel je mooie foto's te genieten!

Liefs, Gerry

van alles wat in huis en tuin. zei

Dat jouw dromen ook uit mogen komen! En natuurlijk heel veel geluk en gezondheid voor 2015 toegewenst!

groet Trijnie

Bohemian zei

A Happy New Year to you also from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Marjon zei


Heerlijk positief nieuws en van de foto's word ik helemaal blij voor jou ook de beste wensen voor een gelukkig nieuw jaar...liefs Marjon

Thuis Thuis zei

Ook voor jullie veel liefde en goede gezondheid!
Liefs, Annette

Unknown zei

Prachtige foto's! Geweldig dat beboterde serviesgoed.

Alsnog de beste wensen voor 2015!

Lieve groet, Nadine

Bloom in Passion zei

Ben benieuwd naar de nieuwe ideeën! Prachtig dat servies en natuurlijk nog de beste wensen voor 2015!, Liefs Pauline

La Blomst-Living zei

Aahh, mooie spulletjes!!!
Kom maar op met die projecten, ben benieuwd!
Ik wens jou ook een super goed 2015!
Liefs, Linda