vrijdag 19 juli 2013

100% BROCANTE...

 
 
 
 
Wil jullie toch ook even de beelden laten zien.
 
Ons huis in de Libelle special - 100% BROCANTE -
 
 
 
 
Like to show you the pictures.
 
Our home in the Libelle special
 
 

 
 
 
 
 
Vind het resultaat erg leuk geworden.
 
Ha en deze keer ben ik dan ook echt zelf in beeld.
 
Beetje klein en je mag er een loep bij pakken
 
maar ach een kniesoor die daar op let ;)
 
 
 
Love the result of it.
 
 

 
 
 
Bij deze wil ik iedereen bedanken van de Libelle die er zoiets moois van hebben gemaakt.
 
Maar vooral en speciaal de 3 dames die dit zo mooi in beeld hebben gebracht.
 
 
THANKX
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Om te koesteren.....
 
 
 
 
Deze special van de Libelle is nu te koop in de winkels!
 
 
100% BROCANTE
 
 
 

 
 
 
 
FINE EVENING
 
 
 
 
 


33 opmerkingen:

Esther zei

Ik had de reportage al ontdekt en gelezen. Echt heel leuk.
Groetjes en fijn weekend,
Esther

WEERspiegeling zei

Wat een prachtige reportage! Kan me voorstellen dat je daar heel trots op bent. Ik hoop binnenkort de Libelle Brocante ook te bekijken.
Fijn weekend Bonnie!

Unknown zei

wat een lief berichtje op mijn blog, dank je wel!
en wat een mooie reportage is het geworden! maar dat kán ook eigenlijk niet anders met zo'n prachtig huis...
Geniet ervan en ook van het weekend!

Liefs, Debby

Marian zei

Wow...wat gaaf...

g zei

Oh wauw wat super gaaf joh. Dit is echt een kroon op je werk. Wat zal dat jou een heerlijk gevoel geven zeg! Meestal zie ik detail foto's voorbij komen leuk, dat we nu in een blogbericht een kijkje in je huisje kunnen nemen. Maar wat heb je het romantisch en cosy!

Ik stuur je even een mailtje om in te gaan op jouw enthousiasme ha ha!

Lieve groet,
Gerralda

debora zei

hallo!
goh,wat jammer dat we in vlaanderen belgie die libelle brocante niet kunnen kopen!!!heeeel erg!!!langs deze weg m felicitaties met je supermooie blog!!zonnige groeten uit westvlaanderen belgie debora

Anoniem zei

Hoi Bonnie,
Heb de reportage net vanavond gelezen! Ik vind je huis geweldig!
Eigenlijk zat ik te denken dat je er niet zo vaak een logje over maakt. Zou je best vaker mogen doen. Maar misschien heb je dat al gedaan voordat ik begon te bloggen.
Ik vind het heel knap als je je huis zo kunt inrichten.
Dus gefeliciteerd met deze reportage!
Ze is heel mooi!

Lieve groet,
Gerry

Des guirlandes zei

Tsjonge Bonnie, wat gaaf zeg! Ik ga morgen direct die Libelle kopen. Helemaal leuk. En dan ga ik een loep pakken om jou te zien.
Ik heb vandaag een foto van mezelf op mijn blog geplaatst. Ook wel een beetje onduidelijk, ik hoef ook niet zo in beeld...
Groeten,
Barry

'Inga' zei

Ziet er heel mooi uit! Daar mag je met recht trots op zijn! -Als ik hem om de hoek kon halen, dan had ik dat zeker gedaan!-

Fijn weekend!

Ans van Ispelen zei

Hier mag je terecht trots op zijn.
Het is heel mooi op de foto gezet.
En wat een gezelligheid bij je,met hele mooie spulletjes.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Wat een gave reportage, als deze Libelle over tweeënhalve week nog in de winkels ligt, ga ik hem kopen hoor! Je mag trots op je huis zijn, het ziet er erg mooi uit.

Lieve groet, Ingrid

ineke zei

Ik had al via FB laten weten dat ik het erg leuk ving geworden
Je hebt een prachtig huis
Fijne Zomer

Groet Ineke

Indruk zei

Wat prachtig! Wat zul je daar trots op zijn. Ik ga de reportage zeker even bekijken. Pascale X

Thuis bij Tjits zei

Wat ontzettend leuk en wat ziet het er mooi uit!
Ik vind je ladenkastje helemaal geweldig.

Ik wens je een heerlijk zomers weekend,
lieve groet, Tjits

Marja Rijnsburger zei

Inderdaad een reportage om trots op te zijn.
Wat een prachtig mooi interieur hebben jullie.
Een mooi weekend.
Lieve groetjes,
Marja

Ger zei

Leuk dat de bladen je telkens weer weten te vinden om een reportage van jullie brocante inrichting te maken.

Zal die Libelle Brocante wanneer ik er straks aan denk tijdens het boodschappen doen, in mijn winkelwagentje gooien,kan ook zomaar zijn dat ik het vergeet....
kan wel eens gebeuren hé wanneer je andere dingen aan je hoofd hebt...

Fijn weekeind!!!
Ger



Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ontzettend mooi om te zien. Mooie inrichting heb je. Lieve-groetjes, Verie

gerrie zei

Wat een prachtig huis heb je!!
ik ga die libelle zeker kopen.
groetjes gerrie.

G-STYLE zei

Prachtige reportage weer Bonnie! Dat hebben ze echt mooi in beeld gebracht..

Ik zag het al in de supermarkt waar ik het blad even inkeek. Jouw reportage had direct mijn aandacht en toen wist ik nog niet eens dat het jullie huis was:-)

Lekker van genieten ... maar dat doe je vast wel.

Fijn weekend verder , lieve groet Gea

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Wat ziet dat er mooi uit, ik ga hem halen hoor! Leuk om te zien hoe ze de foto's plaatsen in zo'n blad. Helemaal leuk. Fijn weekend.

Groet,

Marieke.

Geartsje zei

Prachtige reportage in de Libelle 100% Brocante! Ziet er geweldig mooi uit!
Fijne avond.
Groetjes, Geartsje

Geke zei

Ik heb het gezien, fantastisch mooie foto's.
Groetjes,Geke

Nicole Claudia zei

Wat ziet het er prachtig uit!! Schitterende foto's en het is niet alleen mooi, maar ook heel gezellig!!

Groetjes, Collie

Josephine zei

Ohhhhhhhh maar dat is heel erg leuk Bonnie, echt een eer kan ik wel zeggen. Je huis ziet er heerlijk sfeervol uit. Maar........uhhhhh.......ik heb een heel oud en goede kwaliteit vergrootglas, met de beste wil van de wereld kan ik jou niet vinden, waarschijnlijk bij de tekst in de deuropening en onherkenbaar??? Verdorie weet ik nog niet hoe je er uit ziet, hahaha.

Geniet van de hittegolf die er aankomt....

Liefssssssssssssss

Anoniem zei

Wat gaaf en de reportage is echt prachtig! fijne zondag,lieve groet Musje.

La Blomst-Living zei

Aangezien mijn blik op Libelle Brocante viel in de winkel, kon ik die 'natuurlijk' niet laten liggen. Toen ik het blad thuis even doorbladerde zag ik opeens iets bekends en tot mijn verrassing zag ik dat jouw huis er in stond. Dus ik had het al ontdekt! Ik heb er weer van genoten!
Lieve groet, Linda

het moonhuis zei

Ik heb m hier liggen, al een week, maar nog geen tijd gehad.
Ik ga meteen kijken nu, leuk!!

Liefs Monica

A place for my home zei

Wat ontzettend gaaf zeg! Hier mag je echt trots op zijn hoor.

Groetjes, Cynthia

Marjon zei

He wat een leuke reportage...ik ga hem snel kopen in de winkel want ik heb onlangs mijn extra abonnement stop gezet...jammer nou....ziet er prachtig uit allemaal....lieve groet Marjon

Rozen van papier zei

Wat een mooie reportage, gefeliciteerd daarmee!

Groetjes Janny

Le Style zei

Wat weer een super reportage! Genieten zeg .....
Geniet en wees maar super trots!!

Fijn weekend!

Liefs,
Yet

Passione Helena zei

Wat een geweldige reportage, lieve Bonnie! Ik sluit me geheel bij alle woorden aan, hier kun je trots op zijn, wat is jullie huis mooi in beeld gebracht. Stuk voor stuk plaatjes die je normaliteit in Scandinavische magazines tegen komt en in dit geval is het jouw'n huis! Mijn complimenten voor de sfeer die het uitstraalt, maar dat kon bijna niet anders, je foto's zijn ook altijd adembenemend mooi! Een mooie bekroning voor alle liefde die je in deze passie steekt.. Gefeliciteerd!

Bedankt voor je lief berichtje..we houden de moed er in hoor.

Fijne zonnige week!

Liefs Helena Xx

Marie-José zei

Wat ontzettend leuk, ik zie ineens een bekend artikel voorbijkomen (ja ik heb deze Brocante special meegesleept naar het strand) en nu blijk ik net je blog te volgen, hoe leuk is dat... maar vooral....wat een prachtig ingericht huis en zulke mooie foto's! Ik ben nog een starter dus vind alle nieuwe blogs die ik ontdek geweldig.
Heel veel succes,ik blijf je volgen.
Lieve groet, MJ (seeshappyhome)