zondag 10 februari 2013

Easter items...

 
 
We hebben weer mooie items uit Denemarken binnen
 
Dit prachtige paasmeisje met ei.
 
Rechtstreeks uit het atelier van Jeanne d`Arc Living.
 
en ze is groots.....van schoonheid en van formaat!
 
 
 
 
 
New items next week at our webshop.
 
Items from Jeanne d`Arc Living for easter.
 
 
 
 

 
 
Kleine gift kaartjes
 
Deze blijven favoriet omdat je er zoveel leuks mee kunt doen.
 
Leg er een paar bijelkaar of hang er één aan een oud luik
 
of om de hals van een oude paspop.
 
De kaartjes zijn zo sfeervol.
 
En ze zijn natuurlijk mooi om cadeau te doen.
 
Je maakt hiermee een cadeau of boeket bloemen helemaal mee af.
 
 
 
 
 
 
 
Little gift cards
 
they still are my favorite.
 
To decorate with
 
or to complete a gift with or a bunch of flowers.
 
 

 
 
 
 
 
 
MADE WITH LOVE
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 Boekenleggers in paassfeer
 
om te gebruiken of voor decoratie.
 
Paaskaarten, inpakpapier.....en nog veel meer.......

 
 
 

 
 
 
 
 
 
Next week at our webshop
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
LOVE
 
FOR
 
DETAILS
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
FINE
 
SUNDAY
 
 
 
 


34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooie spulletjes weer, Bonnie! Ik moet nog even wennen aan het idee Pasen, maar ik zag de chocolade paaseitjes ook al weer in de schappen liggen. Ik ben er aan voorbij gelopen, vond ik wel knap van mijzelf ;-).

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Helemaal leuk en voor we het weten is het Pasen :-)
Hoewel op dit moment lijkt het nog ver weg. Ik deed vanochtend de gordijnen open en blijkt het flink te hebben gesneeuwd.
Eerst een ontbijt klaar maken, broodjes bakken en eitjes koken. Met die paaseieren wachten we nog maar even ;-)
Een hele fijne zondag Bonnie! Groetjezz lfs mij

G-STYLE zei

Mooie spullen weer , voor mij iets e romantisch maar toch mooi ....

Ik zag jullie dochter net nog even in de vorige post , wat wordt ze al groot zeg ! Leuke foto,s ....

Hier sneeuwt het , ik heb er eigenlijk geen zin meer in maar ja , het is niet anders .

Fijne zondag Bonnie !

Xx Gea.

Blomkje en Wenje zei

Mooie spullen, hoor!

Jij ook een fijne zondag!

Groetjes, Pietrik

MARIANNE zei

Goedemorgen lieve Bonnie!
Wat een leuke nieuwe items komen er aan...van Jeane D'arc...zo leuk die boekenleggers, en labels...en niet te vergeten het 'Hergebruik boek'...denk dat ik die bij jullie ga bestellen, wanneer wordt ie ongeveer verwacht?

Lieve groetjes, en een gezellige zondag! Marianne....

Thuis bij Tjits zei

oh wat heerlijk om je hier even aan te warmen nu het nog volop winter is.. zo mooi allemaal!!

fijne zondag!
lieve groet, Tjits

What's in a day zei

Binnen genieten van deze sfeerplaatjes die het Voorjaar beloven...prachtig...alhoewel die witte wereld iets anders doet vermoeden rennen we toch al aardig richting Lente hoor.

Geniet vandaag,
Lieve groet,
Eefie

Kom Achterom zei

Wat een mooie sfeer weer en ook ik ben nog niet helemaal van de pasen alhoewel ik wel de eitjes tegenkwam en dan begint het wel te kriebelen!
Fijne zondag
Yolanda

Sarina zei

Prachtig, dat Paasmeisje!.
Een echt voorjaarsgevoel zit er nog niet in,hier ligt een heel dik pak sneeuw.
Maar het is en blijft leuk, om je vast op het komende voorjaar en de Pasen te verheugen,
groetjes,
Sarina

Corine(THUIS) zei

Pasen associeer ik ook met voorjaar, maar vanmorgen was alles echt weer winterwit!
Toch haal ik binnenkort ook de kwarteleitjes maar eens uit de kast, dan hebben we in huis tenminste al een beetje lente :)

Pierelantijntjes zei

Wat een prachtige spullen weer Bonnie!
jullie ook fijne zondag.
liefs Ester

Unknown zei

Wat mooi allemaal zeg! Kom al helemaal in de stemming. Ik ben weg naar je webshop. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Anoniem zei


Lieve groet,
Gerry

Haikey love of living zei

Ziet er leuk uit!!

~FIjne zondag!!

Haikey

Anoniem zei

Mooie spulletjes Bonnie en zeker hoe je ze dan weer zo mooi op de foto zet,fijne zondag,lieve groet Musje.

La Blomst-Living zei

Het is weer genieten van al die mooie spulletjes. Lijkt me leuk om het uit te pakken wanneer alles binnenkomt: allemaal verrassingen!
Lieve groetjes, Linda

Gerreke zei

Heerlijk dit soort items. En ja eind maart alweer Pasen, maar ik zit nu nog zo in de wintersfeer ... ohhh wat een prachtige sneeuw hier. Lekker gewandeld in het bos!

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh heerlijk al die nieuwe spulletjes, het ziet er zo mooi uit allemaal! Liefs Lindy

lia zei

Pasen... dat is de enige feestdag waar ik nooit aan denk. Weet niet eens wanneer het Pasen is, zal toch eens kijken..
Gelukkig houden jullie mij op de hoogte.

Liefs Lia

Jeanette zei

Je hebt weer mooie spulletjes ingekocht, toch lijkt Pasen nog heel ver weg.


Groet,
Jeanette

wonen met brocante zei

Mooie plaatjes. Pasen lijkt alleen nog zo ver weg met dat pak sneeuw buiten! Heb trouwens genoten van je de foto's van je mooie huis in de JDL! Groetjes Peggy

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi.
Ja,Pasen komt ook weer in zicht.
Erg vroeg dit jaar trouwens.

Groetjes Ans

Unknown zei

Leuke nieuwe spullen, Bonnie!
Fijne avond wenst je,
Nicole

La Maison zei

Wat een mooi meisje met dat ei. Pasen komt nog niet bij me op, de lente wel.

Lieve groet
Hermine

Krek wak wou zei

Laat de Pasen maar komen....wat een sfeervolle spulletjes weer, Bonnie!
Fijne avond!
X Nicole



nelleke zei

Helemaal te gek, wat een snoezig popje. en heerlijk weer nieuwe insiratie!

lieve groet,

Nelleke

Pam zei

J'adore the Easter cards! So beautiful and such a spring feel!
xo Pam

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een heerlijke sfeervolle spulletjes weer. Dit is dik genieten hoor.
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Anneke zei

Wat heb je weer een leuke spulletjes. Ik vind dat meisje leuk met het ei. Beeldschoon is ze. Ik ben ook al met pasen bezig in het verzorgingshuis. We zijn een paashaas aan het maken. Want voor je het weet staat het weer voor de deur.
Een lieve groet
Anneke

hokje zei

Je foto's zien er veelbelovend uit!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Loraine Living zei

Leuk om de nieuwe paas items te zien....ziet er mooi uit !
Weer genieten van je mooie foto´s! Een fijne nieuwe week, lieve groet

Madelief zei

Mooie spulletjes hebben jullie binnen Bonnie. Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!

Fijne week,

Madelief x

Fågel Blå zei

Hello Sweet Bonnie!
Love love your photos again and again,
smile!!!!!
a Lot of inspiration you show us!
I whish you a nice week
Hugs Kathrine

Hannekie(Sisterly) zei

tjee ja..pasen...dat schiet al weer op he..wel erg leuk allemaal hoor
liefs hannie