dinsdag 3 juli 2012

The summer is magic...






Hebben jullie dat ook? Sta je ergens en dan denk je ineens:

dat zou een leuke foto zijn......

Sinds ik blog denk ik vaak in foto's

Zo stond ik dus in huis en zag ik dit ;)

(Foto is door het raam genomen.)






This picture is taken through the window








Loop even naar buiten






Now I am outside ;)

The sun is already shining again










THE

SUMMER

 IS

MAGIC









Vandaag belooft weer een zomerdag te worden


Genieten met de hoofdletter G






A day to enjoy










en met de vakantie in het vooruitzicht

hebben we toch niets meer te wensen.

Wat zijn we toch rijk





How rich we are











ENJOY YOUR DAY








54 opmerkingen:

Marian zei

Heel herkenbaar, dat je denkt in 'foto's':)
Prachtige plaatjes laat je weer zien, en ja...eindelijk een paar daagjes lekker weer, om wat aan te teuten .
Het is net als vorig jaar, een echte Hollandse zomer, dan weer goed, dan weer slecht,ik zit net als iedereen niet te wachten op regen, maar we moeten toch maar blij zijn dat het hier af en toe regent, daarom hebben we zo'n mooi groen landje...

butiksofie zei

Hi, your garden looks beautiful, hug Anja

Homemade Home zei

Heerlijk sfeertje, ik zou me er ook prima thuis voelen. Prachtige foto's. Ja we zijn idd. heel rijk toch!!
Vandaag kan je ook lekker genieten van de tuin.
Lieve groet Nelly

ria zei

Prachtige foto's,geweldig sfeertje
Lieve groet Ria

Fia zei

Prachtig ik heb ook altijd een vakantie gevoel bij het zien van deze sfeervolle plaatjes...
Wat een rust en de mooie vogels als achtergrondmuziekje....echt genieten!!

Hart,gr Fia

Elisabeth zei

Mooi hoor je foto's ,om blij van te worden .Het is al zo heerlijk buiten.Fijne dag!
Lieve groetjes Elisabeth

Siret zei

Yes, the summertime is full of magic! Thanks for the wonderful photos!
Blessings, Siret

Joke zei

Inderdaad ik vind foto`s maken ook ineens leuk .
Je hebt er weer een sfeervolle post van gemaakt.

Groetjes Joke.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk he alleen hier in harlingen wil hij even niet staat hier maar voor dat raam zie al die buren maar denken van 'wat staat die nou ' smeek , lach en zing maar geen zon .... ach ook zonder zonnetje is harlingen wel mooi hoor al de bootjes de mensen die met hun jassen aan ontbijten en de moed erin houden dat de zon gaat schijnen hahahah jaja we zijn echte hollanders regen stoel naar binnen ,droog stoel weer naar buiten hihihih jaren caravan gehad ....wens je een fijne dag en heb je beetje zo te veel stuur hem dan wat deze kant .....lieve groet rosita

Nicole (MLBV crafting) zei

Prachtige foto's, echt een heerlijke zomersfeer.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Barbara zei

Heerlijke zomerse post Bonnie, daar word ik helemaal vrolijk van.

Ook hier prachtig zonnig weertje, vandaag lekker genieten en vanavond komen de kinderen eten dat wordt dus lang natafelen in de tuin :)

Lieve groet,
B.

Het Liefste Thuis zei

Prachtige foto's. En fijn om zo te kunnen genieten van kleine dingen. Dat maakt je een rijk mens! Lieve groet, Hanneke

Ger zei

Ha Bonnie, gezellig dat je even aankwam in mijn tuintje:-)......en wat lief dat je niet alleen kijkt maar ook aardige reactie achterlaat!!

En als ik zo naar jou sfeervolle tuinplekjes kijk is het daar ook heerlijk en aangenaam,met goed weer buiten zitten.....en bij minder goed weer blijft het vanuit het huis.... met camera en fotografisch oog van de fotograaf.....ook volop genieten!!!

Fijne dag en liefs,Ger

Anita zei

Wat een heer-lijk doorkijkje van binnen naar buiten :-)
Ik kan me voorstellen dat jij in plaatjes denkt hihi
De vogeltjes fluiten dus huppekee naar buiten.
Wens je een prachtige zonnige dag !!!
Groetjezz lfs mij

Sassies Home zei

prachtige foto,s en ja.... we zijn rijk

groetjes Saskia

Hannekie(Sisterly) zei

hahha je lijkt mij wel..ik doe dat ook..zie overal een fotomoment in..prachtig zo hoor...echt genieten
liefs hannie

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dit zijn zeker heerlijke zomerse foto's Bonnie.

Soms vergeten we wat rijkdom is, heerlijk genieten van de mooie dingen om je heen.

Hele fijne week!

Lieve groet, Loes

Anoniem zei

Ja, dat heb ik ook, denken en kijken in foto's.
Je hebt ons een prachtige kijk in je tuin gegeven. Het is daar vast heel fijn zitten.
Geniet er van Bonnie!

Lieve groet,
Gerry

Sarina zei

Dat engeltje vind ik zoooooo mooi.Geniet ze,van deze mooie middag,
grotjtes,
Sarina

Marjonel M zei

Mooie foto's en een heerlijk zomers sfeertje daar verlangen we nu toch wel een keertje na.

Lieve groet, Marjonel

@nne zei

denken in foto's ... je hebt het prachtig verwoord! liefs, @nne

Mayflower zei

Wat leuk hĆØ...denken in foto's. Ik pak ook menigmaal de camera omdat ik opeens een prachtig plaatje ergens in zie.
Dit zijn ook prachtige sfeerplaatjes Bonnie. Wat een mooi tuinhuisje heb je.
Fijne dag en een zomerse groet, Mea

Mirjam zei

Hallo Bonnie,
Wat een heerlijke zomerse, zonnige, sfeervolle foto´s heb je weer gemaakt. Je proeft de sfeer gewoon. Lekker buiten zijn, lekker doen waar je zin in hebt, lekker lui en niets moet... Heerlijk...
Ik wens je een heel fijne zomer...
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Ja,dat heb ik dus ook...denken in foto's.
Ik moet me echt intomen.
HiHiHi.
Je foto's zijn werkelijk schitterend.
Wat een heerlijke sfeer.

Fijne vakantie
Groetjes Ans

Loraine Living zei

Schitterend...heerlijk met het zonnetje. Wat de foto aangaat, altijd en overal meenemen dus...je ziet alles door een 'lens'.
Geniet van het vooruitzicht!
Liefs Diana

Elly's kleine idylle zei

Het is hier bij jou echt genieten hoor met een hoofdletter´G´Je hebt inderdaad een hele mooie doorkijkje naar buiten...wat een mooi tuinhuisje zeg, past helemaal in je tuinstyle !!!!Je tuin vind ik ook hĆ©Ć©l sfeervol en dan is het toch heerlijk om daar volop van te genieten....Je foto's zijn prachtig en ik kan aan je foto's zien dat jij in foto's denkt...MOOI HOOR !!
Lief groetje...ELLY

Elly's kleine idylle zei

Het is hier bij jou echt genieten hoor met een hoofdletter´G´Je hebt inderdaad een hele mooie doorkijkje naar buiten...wat een mooi tuinhuisje zeg, past helemaal in je tuinstyle !!!!Je tuin vind ik ook hĆ©Ć©l sfeervol en dan is het toch heerlijk om daar volop van te genieten....Je foto's zijn prachtig en ik kan aan je foto's zien dat jij in foto's denkt...MOOI HOOR !!
Lief groetje...ELLY

Anoniem zei

Dat doe ik ook steeds meer, denken in foto's. Toch komt er meestal wel iets leuks uit !

Fijne week.

Madelief zei

Het zijn prachtige foto's geworden Bonnie!

Fijne avond,

Madelief x

Bij Guusje Thuis zei

Dat maakt jouw blog zo leuk; jij denkt in mooie plaatjes!

Alie zei

Dat dacht ik nu ook net, stond voor de tuindeuren naar de tuin te kijken en heb gauw even de camera gepakt. Grappig. Prachtige foto's trouwens, groetjes Alie

Anoniem zei

Super foto`s,echt een sfeervolle tuin heb je,haha ik denk ook in foto`s,had het er zaterdag nog over met een brocant vrouwtje enne pastel plaatjes heb ik al haha,maar die hangen niet altijd in de woonkamer,fijne week,liefs Musje.

Jessica zei

Oooh dat herken ik echt!

Prachtige foto's heb je er weer opstaan.

Wat een toeval, dat jou man ook RenƩ heet, en jullie brocante verkopen.

Dankjewel voor je leuke reactie, en leuk dat je me gaat volgen :)
Super leuk!

Lieve groetjes, Jessica

MARIANNE zei

Het is ook zeker een hele mooie doorkijk naar buiten...en het heeft ook voor ons een heel mooi plaatje/beeld opgeleverd...van de tuin, en het zo te zien hele mooie tuinhuisje!
Ja daar mag je zo heel dankbaar, en blij mee zijn!

Groetjes van mij!

Anoniem zei

Zooo, dat ziet er gezellig uit.
Meer heb je jet nodig toch?

Groetjes Pieternel

Miss M zei

Ja, ik denk ook tegenwoordig alleen maar in foto's! Nou ja... heel vaak in ieder geval! Is toch mooi dat je dat kunt delen?
Morgen weer zo'n dag?

Mooie flessen trouwens!

Lieve groet, Marjolijn

Nana zei

Such lovely summer atmosphere! The angel in the garden is gorgeous!
Hugs :)

lien zei

Wat een mooi tuinhuis!! Sinds ik blog neem ik mijn camera ook steeds vaker overal mee naartoe. Maar ik maak lang niet zo'n mooie foto's als jij, haha. Enjoy!

lia zei

Ben net binnen, en het was een heerlijke dag.....
Doe morgen nog maar een, en ja... ook ik denk in foto's. Grappig hƩ.

liefs..)

Carolyn zei

I love the view out of your window of the garden shed.
Summer is such a lovely time of year!

Enjoy!
Carolyn

FƄgel BlƄ zei

Ohhh i love the photos!
Whish you a nice week
Kathrine

Cosy Life by Elly zei

Wat een prachtig uitzicht in eigen tuin zeg!! Je tuinhuis is geweldig en idd..wat zijn we toch rijk!
Liefs Elly

paula zei

Nice photo of your summer days. That garden shed has many stories to tell I am sure! I love seeing your charming pictures, keep them coming! :)
philippines properties for sale

methartzielvansil zei

Inderdaad-heel rijk-soms vergeten we dat even. Prachtige foro van een engelbeeld-waw. Geniet van een magische zomer-xxx-Sil.

Alexandra zei

Ja zo denk ik er ook vaak over.
Je kunt niet altijd een in een egale lijn gelukkig zijn, maar er zijn wel momenten en die moet je pakken.
Fijn dat je je zo rijk mag voelen, ik geniet met je mee.
Je tuinhuisje is schattig.
Wederom je blog uiterlijk ook(zoals je Banner)

Lieve groeten, Alexandra.

THE BLACK BARN zei

WAT IS HET TOCH MOOI OM VAN JE EIGEN TUIN TE KUNNEN GENIETEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA

Een sneller kloppend hart zei

Wat een fijn zomers sfeertje, echt genieten jouw foto's!

Groetjes, Veronique

Claudia Leertouwer zei

Wat mooi!!!

En die laastse foto, zo leuk!

Gerreke zei

Ja ik herken dat helemaal. Ik zie ook veel 'plaatjes', vooral als ik geen toestel bij me heb ...

Unknown zei

Leuk is dat he, je bekijkt sommige dingen toch anders!!
Mooie spullen in je tuin...
groetjes Kari

Le PatinƩ zei

Ik ben even voor een paar weken aan het bijlezen vandaar deze late reactie. Maar wat een prachtige foto's alweer!. Ene bedankt he, ik zit gelijk met het liedje in mijn hoofd.

Groetjes Natasja

hokje zei

Herkenbaar! Op deze manier word je wel veel bewuster van al het moois om je heen...

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Lovely RiviĆØra zei

Prachtig zeg! Alles wordt een stuk mooier door de prachtige zon. :-) Ik ga je zeker volgen. Mooie blog!

ą¹‚ąø”ąø™ัąø— zei

Make money from a variety of betting games.

ąøšąø­ąø„ąøŖูąø‡
ąø›๊ąø­ąøą¹€ąø”้ąø‡ ą¹ąøˆąø ąøŸąø£ี 300
ą¹€ąø§็ąøš ą¹ąø—ąø‡ ąøšąø­ąø„ ąø”ีą¹†
ą¹ąø—ąø‡ ąøšąø­ąø„ ąø”ืąø­ ąø–ืąø­
ąøšąø­ąø„ąø­ąø­ąø™ą¹„ąø„ąø™์ ą¹€ąø§็ąøšą¹„ąø«ąø™ąø”ี

Thank you for your interest.