donderdag 1 september 2011

Bloglove......


Één van mijn favoriete blogs

One of my favorite blog is SHE

I love her style, her cloting and her pictures so much



Anja heet ze
Ze heeft ook een prachtige webwinkel

Ze heeft sinds 2 jaar nu een blog en sindsdien kom ik graag bij haar langs.
Anja heeft 3 dochters en woont in de buurt van Cologne

She also has a beautiful webshop with such lovely items

Anja is blogging since 2 years now and since then I am one of her followers
She has 3 daughters and she lives close to Cologne



Dus neem gerust een kijkje bij haar mocht je haar nog niet kennen.

So have a look at her blog if you don't know her by now



ADORABLE BLOGLOVE










24 opmerkingen:

@nne zei

ik ga meteen een kijkje nemen! groetjes, @nne

lia zei

Ik ken haar volgens mij ook niet, ga zo even kijken...

Fijne dag, liefs

Unknown zei

Wat ziet dat er idd. mooi uit!! ga even kijken, Nicole*

lia zei

Stom, ken ik dus wel. Alleen bekijk ik die maar af en toe. Tijd hé..... en die kom ik te kort.

All Seasons zei

Wat leuk gedaan van jullie beide. Ik volg haar ook al lange tijd en zag haar bericht over jouw blog deze week al voorbij komen. Ze heeft ook zo'n prachtig mooi blog, net als dat van jouw waar ik maar al te graag even aan kom..
Ik wens je een mooie dag, Bonnie
Liefs,
Patricia

Rozen van papier zei

Oh ja dat ziet er heel mooi uit! Mooi gefotografeerd ook.

Groetjes Janny. (rozen)

Margot zei

Ik ga zo even bij haar langs...maar heb ook nog even naar je aapje gekeken...als die kon praten, zou hij heel wat te vertellen hebben, denk ik...En wat een heerlijke muziek...blijf dus nog even hangen, om af te luisteren, als je het niet erg vind!?!?
Zonnige groetjes, Margot

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Tis een prachtige blog zeg .... net zo genieten als die van jou ... fijne dag lieve groet rosita.....

Met Brocant Label zei

Erg leuk gedaan, ook erg leuk blog en wat leuk dat zij jou dan ook weer vernoemt.

Lieve groet,
Yvonne

Eva zei

Yes, Anjas Blog is just wonderful! I like the pictures very much too...

Eva

Huys 50 zei

O wat leuk,Bloglove !!
Ik heb er ook wel eentje bij zitten hoor een Bloglove,jazeker,ze weet het alleen niet hoor maar dat is Truutske,Trudie dus,gewoon omdat ik het zo,n lief mens vind al ken ik haar niet persoonlijk natuurlijk.
Het voelt gewoon zo....

liefs
Dicky Marie.

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Volgens mij ben ik nog nooit bij haar geweest. Ik ga zo meteen een kijkje nemen.

Fijne dag!

Madelief x

Claudia Leertouwer zei

Zag ik je gisteren bij haar verschijnen, nu is de beurt aan jou, wat leuk!

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Ik heb net even een kijkje genomen bij She en het ziet er werkelijk prachtig uit.

Groetjes Loes

Mayflower zei

Geen woord teveel gezegd Bonnie, ik mag ook graag bij haar langsgaan.
Leuk dat je haar zo in het zonnetje zet.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Miss M zei

Leuk dat jullie elkaar in het zonnetje hebben gezet!
Ik kom ook af en toe bij haar langs.

Liefs, Marjolijn.

Pauline zei

Het is zeker een prachtig blog. En ik zag ook een stukje over jou daar. Leuk.
Liefs, Pauline

butiksofie zei

Vielen vielen lieben Dank liebe Bonnie!!!
GGLG Anja

Sylvia zei

Ik ken haar blog al, inderdaad héél mooi met prachtige foto's !
Groetjes,
Sylvia

Elisabeth zei

Ik ben even gaan kijken op haar blog.Wat leuk dat jullie over elkaar schrijven .
Lieve groetjes Elisabeth

Gerreke zei

Dat heb ik natuurlijk even gedaan. Mooi hoor!

Groetjes,
Gerreke

Unknown zei

Sophies haus en Fraulein klein......dat zijn toch ware "snoeprijen"hier in blogland he.....ik heb je gezien hoor...EN even gepocht;)

X
FF

Fågel Blå zei

Ohhhh so nice blog!!!So intressting!!!
I whish you a nice day!
Kathrine

LifeStyle Events zei

Prachtige site en waanzinnige foto's!
Bedankt voor het delen van de site, hij staat nu als jou blog onder mijn favorieten!

Sabihax