vrijdag 8 april 2011

3th issue Jeanne d`Arc Living......


Het is weer zover......
het 3e nummer van Jeanne d`Arc Living is weer uit....

The 3th issue of Jeanne d`Arc Living.....


Trakteer jezelf eens heerlijk op een moment voor jezelf....
Wat heerlijke cupcakes erbij......
Genieten maar.....

A moment to enjoy........


Heerlijke sfeerfoto's.......
Een special over de slaapkamer......
En heerlijke voorjaarsbeelden vanuit de tuin....

Lovely pictures

With a special item about bedrooms....


Nu te koop:


Don't miss this one


Om van te houden......

TO LOVE.......

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zoals jij het brengt hihi...je kunt er dan bijna niet om heen om de nieuwe JDL te kopen...het klinkt zó aantrekkelijk...met prachtige foto's....

Een heel zonnig weekend gewenst!! Lieve groet, Ingrid

Nieneke zei

Inderdaad....het klinkt fantastisch...
Ik vond de foto's van je voorjaarsbloemen trouwens ook prachtig!!

Thuis bij Tjits zei

je reikt het wel heeeel verleidelijk aan op een presenteerblaadje hihi..
en dan ook nog die cupcakes erbij..
zucht.. heel mooi:))

fijn en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

Susan zei

wat een prachtige foto's...echt heel mooi...heerlijke cupcakes erbij en het plaatje is helemaal compleet!!

Gr. Susan.

Fluitenkruid zei

Hij is weer mooier dan de vorige..

Home and Lifestyle zei

Over het olijfboompje...elke anderhalve week geef ik het water (een flinke beker vol), nadat ik eerst gevoeld heb of de grond niet te nat is. Een olijfboom binnen schijnt niet zo makkelijk te zijn, ik ben dus allang blij dat ie weer helemaal bijgetrokken is!

Fijn weekend!!!! Lieve groetjes, Ingrid

M. zei

hahaha...ik heb hem gisteravond net bij jullie besteld!!!

mooie foto's weer!!!!
super....

fijn weekend voor jullie!
lieve groet manuela

Mayflower zei

Echt een blad om keer op keer op te pakken, is echt weer prachtig en wat heerlijk zoals jij het weergeeft. Zo mooi de laatste foto met het hart.
Ik hoop dat jullie allemaal weer beter zijn en kunnen genieten van het prachtige weer.
Fijn weekend en liefs, Mea

Unknown zei

Wow, just loooovely <3
Have a nice weekend ,))
Hugs, Anki

Anoniem zei

Zoooo die cup-cakejes,die zien erg zalig uit,dan heb ik echt aan 1 niet genoeg haha en ja de JDL is super,ik ben er al weer doorheen,want zodra ik het heb,blader ik elke dag wel een paar keer haha,ik wens je een heerlijk weekend toe,liefs Joke.

Gerreke zei

Het leuke is dat ik steeds weer nieuwe geluiden hoor terwijl ik geniet van de mooie sfeerfoto's van JDL.

Ger zei

....nou,nou....Bonnie...
jij weet het wel te brengen;-)wat een verleidelijke en prachtige presentatie!

Dit is alvast een voorproefje van zo'n heerlijk verwenmoment,en over paar dagen volgen er nog meer....:-)

Mijn ervaring is dat er in de meeste B&B's zo'n grote mand met magazines staat....vol landelijke sfeerfoto's, en daar zal ik 's avonds onder het genot van 'n hapje en 'n drankje wel enig verwenmoment ervaren.......tijdens de stilte op de binnenplaats van de vierkantshoeve waar de geuren van de bloesem uit de bongerd mijn reukorgaan prikkelen.....

Fijn weekend en lieve groeten!!
Ger

Sylvia zei

Ziet er weer prachtig uit, Bonnie !
Fijn weekend,
Sylvia

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Het lijkt wel alsof er langzaam aan iets meer kleur in het JDL magazine komt :-)!

Lieve groet & een gezellig weekend!

Madelief x

Janny zei

Wat een prachtige sfeervolle plaatjes weer en die heerlijke cup gebakjes Mmmmm heerlijk en Bonnie die Oranje tip Vlinder zit inderdaad niet ineen tuintje ze komen ook niet overal voor hier in de Alblasserwaard in de Heemtuin en het bos zitten er in de maand April meestal rond Koninginne dag ze zijn nu vroeger en ze zitten dan op Koolzaad of Fluite kruid
Bedankt voor je lieve reactie
heel fijn weekend
liefs Janny

Zwergenwelt zei

Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende!!♥
liebe Grüße, cornelia

wonen met brocante zei

Morgen begint de tenniscompetitie. Dan heb ik dus geen tijd maar ik kan me nu al verheugen op zondag. Lekker in het zonnetje genieten van de JDL. Fijn weekend, groetjes Peggy

Sanne zei

Dear bonnie,

it really looks nice....have a great springweekend,
Sanne

Claudia Leertouwer zei

Ik zwijmel helemaal weg bij je laaste foto!

Michaja zei

Weer heel mooi!
Dankje voor je lieve woorden op mijn crea uitspattingen!
Liefs Michaja

Pauline zei

Heerlijke foto's. Ja, om echt even helemaal van te genieten.
Liefs en een heel fijn weekend.
Pauline

Siljo zei

Wat heb je een mooie
plaatjes !!
Kan zo in een boekje !!
Prachtig!
en zonnig weekend
groetjes Joke

Unknown zei

KIJK....dit klopt dus niet meer he...die roze is er niet meer!! Die heb IKKE verorbert!!! ZALIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG! Geniet nog na, van een superleuk dag, met aardige en gezellige mensen, groot en klein ;)!
Dank voor spijs en drank, en taartje,...en ruikertje....enzo;)!
XX
FF

Unknown zei

Mooi sjiek tijdschrift.
Heerlijk om door te bladeren.
Geniet van het zonnige weekend.
Groetjes Brigitte

Unknown zei

Wat een geweldige fotos heb je er van gemaakt zo!!!
wie wil dit nou niet?
na deze fotos gaat het storm lopen bij je in de webshop!!!!
heel fijn weekend,
groetjes Anneke.

Ingrid zei

Ziet er weer prachtig uit Bonnie,heb genoten van je foto's hoor....fijn weekend...

Jeanette zei

Dat ziet er werkelijk helemaal geweldig uit. Geen woord teveel gezegd.

Groet,
Jeanette

Franca de Jonge zei

Wat een mooooooie foto's weer!
Een echt voorjaars gevoel, alhoewel het de laatste dagen meer als zomer voelt ;)

Groetjes Franca

eM zei

Such a lovely things you have got here ;) spring everywhere ! ;]
it would be a pleasure to follow you ;]
have a nice day!
Greetings from Poland