woensdag 5 januari 2011

A spoonful of chocolate.......



Ik dacht vandaag laat ik vast beginnen met mijn paaseieren
Je kunt niet vroeg genoeg zijn....;0)
Heb het voorjaar in de bol
Ja in de bloembol dan hè

Have the spring feeling
But to early they say...;(



Maar goed ik ga te snel zegt men......
Men kan mijn snelheid niet meer aan
Dus voor jullie nog even heerlijke winterpost

So I made a delicious winter post



Alles wat je nodig hebt: Some hot milk and a spoonful of chocolate

All you need is some hot milk
and
a spoonful of chocolate




Even goed roeren
......



Smullen maar!!!

Enjoy it!!!!


58 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Jouw lieve meisje is er zo lekker mee bezig :-)
Ik zal er eens een paar voor mijn neefjes meenemen, die zijn gek op chocola. Fijne dag!

Marian zei

mmmmm , dat ziet er erg mooi en lekker uit.
En wat heb je toch een schattig dochtertje...zo lekker met de handjes in de choco-melk.

Claudia Leertouwer zei

Mmmm, en ter zijner tijd zie ik je paaseieren graag verschijnen!

Home and Lifestyle zei

Ohhh...lekker....in de winter aan de chocolademelk! Grappig, ik heb er zelf ook een post van gemaakt toen ik een tijdje terug aan de chocolademelk ging...was zo lekker..mét slagroom! Mmmmm...!

Lieve groet, Ingrid

Passione Helena zei

Oooh lekker!

Maar allereerst een heel gelukkig, liefdevol, gezond 2011 voor jou en je gezin, lieve Bonnie.

Nou euh, de paaseieren mag je van mij ook nog achterwege laten hoor?! hihi Alhoewel ik met de lente geen problemen heb.
Wat een schattige post..je meisje laat het smelten hoor!

Ik heb ook nog twee stokjes in de lade liggen.. wonder boven wonder nog niet door de jongens ontdekt;-)

Fijne dag,
Liefs Helena

Willy zei

Leuke serie foto's, vooral die laatste.
Ik zie net dat we een erg late Pasen hebben 24 en 25 april. Nog maar even wachten dan.
Lieve groet

Theemuts Rommelhoekje. zei

MMMMMmmmm datziet er lekker uit !!
Mischien zo maar een kop chocomel ipva thee....

Mooie foto's !!!

Fijne dag ,groetjes Romkje.

It's me zei

Dat ziet er lekker uit !!!...heb nog niks op !!! ....hahahah!! ...ik ga werken.......leuk leuk !! heerlijk freubelen met mijn bloemetjes !! fijne dag meis....leuke post !! zoals altijd......liefs van ons.....xxxx....

Thuis bij Tjits zei

ohhh wat een lieve foto van je dochtertje:)
dubbel genieten.. chocolademelk en je lieve meid!!
en dat bloggen verslavend is.. jaa daar was ik al snel achter haha;)

lieve groet van Tjitske

Ger zei

Die chocolade op stok zien er heel grappig uit, en zeker hoe jij het weer op de foto zet,en met die kleine meid erbij zo heerlijk met haar knuistje in de beker:-)

Weet niet of er kwaliteit verschil zit in die sticks maar die ik laatst gebruikte vond ik smerig van smaak en al was de melk gloeiend heet de vettige substantie wilden niet smelten.
Dus je zal begrijpen waar ze terecht gekomen zijn......

Fijne dag en liefs,
Ger

Anoniem zei

haha, zij vind het heerlijk! super foto!

Belle Brocante design zei

Jummie! En na al die eetdagen wilde ik juist weer wat minderen en bewuster eten! En bedankt he, ben gek op chocola maar die leuke stokjes dingen heb ik niet dus zometeen overstag een een kom"gewone "chocomelk" maken ...mmmmm

Happy newyear,
Annemiek

Alle mooie dingen zei

ohh die laatste foto.....wat heerlijk dat je lekker het laatste restje met je vinger kan opsnoepen... heerlijk!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Claudia. zei

grrr, wat een mooie plaatjes, het kan zo simpel zijn, en oei wat lekker (denk ik).
Claudia.

katja-Mariska zei

Hahaha paaseieren.
Die chocolade blokken zijn zo lekker.
En wat een leuke foto's.
Liefs Katja

jolanda zei

hihihi die Bonnie... paaseieren!!! Maar stiekum wilde ik dat het maar vast zover was hoor, die kou is nu eenmaal niks voor mij.
Je foto's zijn weer erg mooi! Ik zou zo graag willen dat ik het ook zo kon. Zulke mooie foto's van je kind(eren) zijn toch super om terug te kunnen kijken?
liefs, jolanda

Huys 50 zei

Hoi Bonnie,

Johh,wat leuk die stokjes met chocoblokjes eraan,ik loop achter zeker,nog nooiiit gezien,Stom hé haha..
Dit is veel leuker dan poeder in de melk doen en voor kleine kinderen heerrrrrlijk knoeien.
Ook leuk om in cellofaan te doen en een Winterkadootje van te maken.

lieve groetjes
Dicky Marie

MOODZ zei

Wat een plaatje...die laatstew foto zo mooi...
fijne dag,
liefs Tamara

Rozmeen zei

Dat ziet er zoo heerlijk uit en je kleine mooie meisje is er zo van aan het genieten. Lieve en lekkere fotos :-)

Liefs,
Rozmeen

flowersandhome zei

Haha, paaseieren, ja, we lopen nogal van stapel hé? Enerzijds vliegt de tijd, zeggen we en anderzijds kunnen we dan weer niet geduldig de winter zijn gangetje laten gaan, we willen lente! Maar met zo'n lekkere chocolademelk, voor de kleintjes dan wel, heb zelf ff genoeg van chocolade na die eindejaarsdagen, mag de winter nog even zijn kouwigheid laten gelden. Al schijnt hier momenteel een blakende zon en oei, die ramen zijn vuil!!! Ik moet dringend aan 't werk!
Groetjes,
Marian

Unknown zei

kijk, zó heb ik het liefste, lekker keutelend in het hier en nu, niet doldravend in de VOORUIT!!!!;)
Leuke plaatjes, maar ik vindt ze ook niet lekker...nou moet ik bekennen dat het lekkerder klinkt dan dat het smaakt, vindt IK he...warme chocomel, het is zo zoet!!!!;).Doet u mij maar een wintertheetje.....morgen dan maar???;)
Dag lieve kleine meid!!

Dag bonneke!

XX

Gerreke zei

Ha heerlijk die chocomel! Wat ziet dat er gezellig uit en ik weet zeker dat het gesmaakt heeft!

Mayflower zei

Mmmmm.....heerlijk zo'n spoonfull of chocolate. Ik herken het wel hoor Bonnie, regeren is vooruit zien hihi. Ik heb ook het voorjaar een beetje in de (bloem)bol.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

magda zei

Hi from Greece,
Many thanks for a nice cofee, for
music and lovely blog !
Magda

Anoniem zei

Everything you post is beautiful & delicious as well. :) I wouldn't mind the cup of hot chocolate right about now!
Rosemary...

Bizzy @ home zei

Mmm..heerlijk en geweldig hoe je meisje er mee in de weer is.
Lieve groet, Renny

lia zei

Oh..lekker, ik heb ze nog liggen van het kerstpakket... Vanavond even melk opwarmen.

liefs Lia

Irma zei

hahahaha peacht foto die laatste ja allemaal hoor maar de laatste met jouw meisje is heel aandoenlijk, en heerlijk zo'n winterpost maar paaseieren daar ben ik ook voor in;-))
Ik wens jouw en je gzin al het moois voor het nieuwe jaar, liefs irma

Corine(THUIS) zei

Roeren...met je vingers begrijp ik?? :))
Blijft leuk die 'lollies', ik heb ze nog mooit gehad, is het ook lekker?
Groeten, Corine(THUIS)

brocante roos zei

Geeft niet hoor Bonnie dat je misschien wat snel bent, je geeft mij daardoor alleen maar meer inspiratie......hmmm, eem heerlijke beker warme chocomelk is ook erg inspirerend, ik haast me naar de keuken...doei

alma zei

Heerlijk die chocolademelk! Prachtige foto van je dochter die er ook overduidelijk van geniet!

Lieve groet
Alma

Pieternel zei

Ai,

Nu breng je me op een idee, warme chocolademelk. Zo lekker, maar die slagroom erop he? Dat doet het hem, die is niet goed voor de lijn. Als ik hem nu gewoon zonder suiker maak, dan mag het toch?

Ga meteen aan de gang, heb er trek in.

P.ieternel

Bij Guusje Thuis zei

Jammie, warme chocolademelk ... het is er echt weer voor!

flowing moments zei

Mmmm heerlijk ik bedenk me net dat ik er ook nog twee in de kast heb staan,mmm snel maar eens gebruiken :)

Groetjes Joke

Marieke Reintjes zei

MMMmmm, ziet er heelijk uit, heb ze een keer van mijn vriendinnetje Anja gekregen, was lekker en staat erg leuk op de foto!!!Niet geheel onbelangrijk... groetjes marieke

Claudia Leertouwer zei

Fijn dat je me opnieuw gaat volgen, dank je wel. Afscheid nemen van 213 volgers viel me zwaar maar afscheid nemen van de naam Bo Butiek was erg belangrijk voor me. Een nieuw jaar een nieuwe start. Mijn winkel heeft een mooi plaatsje in mijn verleden gekregen.

Liefs Claudia

Sunny zei

prachtige foto's weer

met groet,

Alexandra

Servies en Brocante zei

ohh dat kan ik ook wel gebruiken..kuch..kuch..pff..nog niet veel beter al ging dat kopje thee er wel goed in..dankje:)(grijns)
heerlijk..chocomelk..beetje slagroom mmm

Lina zei

Heerlijk!

himlaverket zei

Oh, so yammie whit the chokolatsticks, and really easy to make...
Hugs from Ullamaria

Michaja zei

Ik ben door mijn computer perikelen even helemaal de weg kwijt en weet niet meer of ik jou en je gezinnetje nou al een schitterend en spetterend 2011 heb gewenst.
Heerlijk zo'n kopje warme chocolademelk.
Fijne avond
Lieve groet
Michaja

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, I love chocolate, your chocolate is very delicious......amazing photos!!
I wish you and your family a wonderful and happy new year 2011!
Have a nice evening
Fleurette

Twa zei

Ja, ze zijn leuk he, die chocolade lepels. In mijn kerstpakket zaten ze ook en mijn lief zat in de kast te grutten en had trek in wat lekkers, zie ik hem opeens knagen aan zo'n spoon haha! Hij had geen idee wat het was, dacht gewoon lekker chocolade op een stokje. Lekker ding.
Groetjes Antoinette

Kind An Huys zei

O, heerlijk die foto's vooral die laatste... schaatig tot de laatste druppel!!!
Van mij mag die chocolademelk ook wel met de pasen hoor!!
Lieve groet, Anne.

Josephine zei

Wat zijn ze heerlijk hé Bonnie, heb er ook altijd wel een paar in huis. En die lieve kleine schat van je kan er niet genoeg van krijgen als ik het zo bekijk, het laatste drupje chocolate wordt van de bodem gesnoept, zo schattig!!!

Liefs

Gustaviana zei

oooo je foto's zien er weer uit om op te eten ....... en wat een mooie foto van je kleine echt een bonbonnetje....

Unknown zei

MMMMMMMMMMMMM lekker.
Erg leuke foto's.
Groetjes Brigitte

Unknown zei

MMMMMMMMMMMMM lekker.
Erg leuke foto's.
Groetjes Brigitte

greet's foto's zei

en moet je d,r zien smullen,heerlijk hoor.ken deze stiks niet,neem gewoon de grote dozen ,enschenken maar.maareeee,nog geen paaseieren hoor,eerst beetje lENTEmet de bloembolletjes zoals je zegt,hoofd schoon,tuin schoon,ja wat nog meer,

groetjes oma nijn

Brigitta zei

Ik heb ook een enorme behoefte aan lente, ik weet dat we nog maar op de helft van de winter zitten, maar ik wil zon, nieuwe bloemen, vrolijkheid. Gelukkig zijn we druk met opknappen en straks verhuizen en als het een beetje meezit, komt daarna heeeeeel snel de lente.

Liefs
Brigitta

Ingrid zei

Wat een mooie foto's weer Bonnie,heerlijk.......liefs

Servies en Brocante zei

Dat lijkt me een strak plan..hier moeten we nog steeds gezond leren eten..receptjes zijn welkom :P
Dankje voor je choco hij is heerlijk:)

Unknown zei

Oh ja, die kennen wij hier ook...hhhmmmm, heerlijk en dan nog n beetje slagroom..ja we weten wat lekker is...
Fijne avond nog!
Nicole

All Seasons zei

Ooooh, wat een heerlijke post. Echt smullen!!
Ik ken die lepeltjes helemaal niet, kan je die zo kopen?
Ik ga nog even van je heerlijke foto's genieten :-)
Fijne avond
lieve groet,
Patricia

Pauline zei

Ik weet het....onweerstaanbaar lekker :)
Prachtige foto's ook.
Liefs, Pauline

LaurieAnna's Vintage Home zei

mmmmm =)

Jeanette zei

Ik kom graag een keer een kopje warme chocolademelk halen. Het ziet er heerlijk uit.

Groet,
Jeanette

Vicki Boster zei

~~~ and some homemade marshmallows! Ahh - think I will have a cup tonight! You are always so inspiring dear Bonnie!

Vicki