vrijdag 28 januari 2011

A spoon full of spring......



Hoewel het vannacht wat gevroren heeft
schijnt vandaag toch volop de zon

The sun is shining today although we had some frost last night



Krijg al zin om weer in de tuin te werken....
Nog even geduld.........

I am looking forward to work in my garden.....
But we must have some patience.....



Maar goed.....om alvast in de stemming te komen een klein schepje lente......

FIJN WEEKEND

But......here.... especially for you.....
A spoon full of spring

FINE WEEKEND





57 opmerkingen:

by kuzz zei

het klinkt zo afgezaagd op den duur maar
WAUW wat een PRACHTIGE foto's!!!
Ik krijg er ook zin in!
fijn weekend, groetjes Erna

Pieternel zei

OOo dank voor het schepje LENTE. Had het net ff nodig.

P.ieternel

Nicole Claudia zei

Wat een mooie bloemetjes, zo met z'n drietjes in het schepje... heel sereen zo... mooi hoor!

Ik hoop dat we morgen weer een hele schep zonneschijn krijgen... heerlijk!

Fijn weekend, Collie

flowersandhome zei

Wat een bijzonder mooie foto's alweer!
Dank je voor het schepje lente...
Fijn weekend!
Groetjes,
Marian

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtig schepje lente! Ik denk dat je momenteel beter uit de tuin weg kunt blijven, want het is buiten bar koud...brrr...!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Heerlijk zo'n schepje lente, maar wat is het koud....brrr

fijn weekend
liefs Lia

Nieneke zei

Kom maar op; kruiwagens vol graag (zo'n schepje is toch niks???)
Maar helaas, wat was het vandaag koud!!!!

Sanneke Panneke zei

Hoi Bonnie,

Wat een mooie foto's, bij het zien er van voelt het als lente, al was het vandaag bij ons heeeeeel erg koudbrrrrr. En dan die kommen, zo mooi.. Ik ben zo blij met de mijne.
De potten staan ook al, al zijn ze nog leeg. Ik heb nog geen tijd gehad om iets moois voor erin te halen. Maar zo zijn ze ook al heel mooi. Ook voor jullie een heel fijn weekend.
Liefs Monique

Carre zei

Hi
Yes i like spring and nice work in garden with full flowers.Great Karolina

Unknown zei

én ik zie een stapeltje!!!!;)...CD=doen!!!!! lekker soundje...altijd goed!
Wat een heerlijk open winterweer vandaag he, ZO heb ik het graag!!!!

Lekker warm avondje FFje van me!!

XX

Bij Guusje Thuis zei

Hoe meer schepjes hoe beter ... op naar de lente!

Bij Guusje Thuis zei

Hoe meer schepjes hoe beter ... op naar de lente!

@nne zei

prachtige foto's. ondanks de kou vanmorgen (rond het vriespunt), floten de merels en werden we getracteerd op een schitterende zonsopgang! een mooi begin van het weekend. liefs voor jou en je familie, @nne

puur wit zei

mooi die hyacint gauw in het water zetten ze ruiken zo lekker
kon de schep maar vast de grond in
gr sandra

Irma zei

dank je wel ik neem em graag aan, Liefs Irma

Sylvia zei

Wat een mooi schepje lente, Bonnie, goed idee !
En de tuin in ... ik kan al direct beginnen met onkruid plukken :-(
Fijn weekend,
Sylvia

natuurlijk groen en doen zei

Word ik helemaal blij van ,bedankt

Fijn weekend
Bep

Kom Achterom zei

ooh ik kan dat schepje wel gebruiken hoor!!
heerlijk!!
fijn weekend
Yolanda

Gerreke zei

Mijn hyacinten staan nog heerlijk overeind. Je hebt het weer mooi weten te decoreren! Dat vind ik altijd zo leuk om te zien!!!

Fijn weeken!

Servies en Brocante zei

Mooie foto, vooral die eerste..
Ik ben al wel een uurtje in de tuin bezig geweest maar langer lukt ook niet want mn handen waren bevroren pff
Fijn weekend :D

Room Seventeen zei

Een lepeltje lente? Een schepje maar? Niet zo bescheiden hoor, ik wil graag een hele laadbak vol met lente :-)
Mooie foto's !

hokje zei

Bedankt voor je schepje lente; konden we vandaag wel gebruiken (een heerlijk zonnetje, maar erg koud!)

Fijn weekend,
Miranda

bijzonder-oud zei

Wat een mooie foto's weer! En ik heb ook ontzettend veel zin in de lente, lekker in de tuin aan het werk, kan ook haast niet wachten...

En, ik had je inderdaad getipt ja, fijn dat je er eentje op de kop hebt kunnen tikken.

Lieve groet en een fijn weekend,
Yolanda

MOODZ zei

Heel lief....

je weet schoonheid echt in plaatjes te vangen...
ahum klinkt anders dan ik het bedoel...
nah ja gewoon heel mooi!
fijn weekend
Tamara

Unknown zei

Fijn een schepje lente met een scheutje zon vandaag.
Een beetje fris dat wel,'
Maar dat geeft niet vrolijk was het vandaag zeker wel.
Groetjes Brigitte En een fijn weekend natuurlijk

http://truutske.blogspot.com zei

Geweldig mooie foto's en wat maak je ons vrolijk en blij met een schepje Lente. Prachtig!!!
Fijn weekend, Trudie.

Een sneller kloppend hart zei

Heerlijk dat schepje lente...al moet ik wel zeggen dat ik volop geniet van die kou....op de fiets vind ik 't super, wel koud natuurlijk maar 't voelt gewoon zo gezond en fris!

Veel groetjes, Veronique

nelleke zei

Leuke foto`s, En nog eventjes geduld, dan kan je met het schepje aan de slag.

heel fijn weekend

lieve groet

loesje

Unknown zei

Nou ik denk dat je nog wel eventjes moet wachten, maar leuke foto's!
Fijn weekend! (met zon) wenst je,
Nicole

Alexandra zei

Wauw wat een prachtige foto's
Heel helder en scherp.
Ik heb nu echt lente gevoel.

Bedankt voor de mooie post.

Groetjes, Alexandra.

Unknown zei

wat een prachtige fotos,
ik vind die bloemetjes er zo lief en teer uitzien.
Ik heb inmiddels ook wel zin in een beetje zon en warmte,
dus bedankt voor het schepje lente.
fijn weekend,
groetjes Anneke.

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik krijg al het echte lente gevoel als ik deze prachtige foto's zie!
Hugs, Nans

Karin zei

:o) Thnx

Mayflower zei

Heerlijk zo'n schepje Lente, ik ben er klaar voor. Misschien ook te ongeduldig...ik weet dat het nog lang zover nog niet is, maar de dagen lengen al wat en de vogeltjes fluiten alsof het een lieve lust is....dus de Lente die komt dit jaar gewoon wat eerder, als het niet buiten is dan maar hier op al die blog met mooie lenteposten.
Een Lentegroet van Mea

It's me zei

Hoe verzin je het Bonnie...een schepje lente.......geweldig !!! .....heel fijn weekend liefs van mij....xxx....en hemmes natuuurlijk !!!

Tuur zei

schepje lente heerlijk,
maar mijn tuin,pfff die heb ik vandaag eens goed bekeken...brrr dit is nog niet echt mijn weer hoor om er in bezig te gaan...

Theemuts Rommelhoekje. zei

Eerlijk gezegt ,trekt de tuin mij nog helemaal niet.
ik rommel liever nog een beetje in huis.
Maar geniet wel even mee met je schepje lente.

fijn weekend ,groetjes Romkje.

Het lieve leven... zei

practige foto's! uit je vorige blogje ook trouwens. Groetjes, Petra

Unknown zei

Wat een opschepper ben je toch! hahaha maar dan 1 vol met lentesfeer! Supermooi plaatje zo, die bloeiende tak in de schep... echt schattig.

Ik schep je een fijn weekend toe!

Lieve groet,
Monique

homemadebysylvia zei

Mooi!!!!
Fijn weekend. Lieve groetjes Sylvia

Willy zei

Dank je voor het schepje
en het heerlijke muziekje.
Fijn weekend

Jolanda zei

Wat leuk een schepje lente...ik heb vandaag genoten van de zon !
Gezellig met Caro op de achtergrond, lieve groetjes en een zonnig weekend.

Fågel Blå zei

Fine weekend to you!!!!!
Lovely photos!

Kathrine

Anoniem zei

Echt genieten hoor van je schepje lente,super idee vind ik het,ik heb pas al in de tuin gewerkt,ik moest wel,door de sneeuw die ging smelten,gingen de verdorde plantenresten rotten en ik heb allemaal al nieuwe scheuten,dus dat gaat schimmelen en dat mag niet gebeuren met de plukbloemen haha,fijn wekend,lieve groet Joke.

alma zei

Wat een mooie post en prachtig verwoord en weergegeven.

Lieve groet en geniet van je weekend!
Alma

Claudia. zei

Ik weet niet hoe jij dit bedenkt.
Maar ik vind dit zo ontzetten mooi!
Goed weekend.
Claudia.

Carla zei

Doe er nog maar een paar schepjes bovenop hoor!!
Want hoewel het zonnetje lekker schijnt, is het nog bere koud vandaag.
Kan niet wachten tot we de tuin weer in kunnen.

fijn weekend..lieve groetjes Carla.

Haikey love of living zei

Heerlijk! Ik doe er graag nog enige schepjes bovenop.

Goed weekend!

Haikey

Huys 50 zei

Hee Bonnie,
Ja Leeuukkkk...
Aan de enen kant wil ik wel Lente maar aan de ndere kant.....nee nog maar niet,het gat allemaal veeeeeeellll te snel hoor,dan ben je ook veel te snel oud zeg,hou op...pff nee hoor,doe nog maar even niet dus.
De bloembollen vlogen je met de kerst al om de oren en nu al lente,ik kan het niet meer volgen hoor.
Maar de foto,s zijn SUPERRRR !!!

Fijn weekend nog.

lieve groetjes
Dicky Marie.

brocante roos zei

Nu krijg ik ook zin....bedankt!

Fijn weekend x

Ingrid zei

Wat een mooie post weer Bonnie met prachtige foto's!!!geniet van een mooi weekend....

Jeanette zei

Kom maar op met die lente!! Het mag ook met bakken tegelijk.

Groet,
Jeanette

Thuis bij Tjits zei

ben blij met je schepje lente:)
ziet er weer heel mooi uit!!

lieve groet, Tjitske

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE POST WEER EN ZO MOOI GEDAAN!!

IK KAN OOK NIET WACHTEN OP HET WARME WEER.
IK WIL OOK GRAAG WEER DE TUIN IN.

FIJNE WEEK,
MIRANDA

The things I like to do zei

Doe er nog maar een schepje boven op!

~*~ saskia ~*~ zei

I LOVE your spoon full of Spring!
Fijne avond Bonnie xxx

Claudia Leertouwer zei

Wow wat een schitterende foto!