donderdag 20 januari 2011

Someone special......



Onlangs heb ik Yvonne van English Style ontmoet.
Ze kwam samen met man, kids en zus.
Nu heeft ze vanaf het begin een speciaal plekje bij me
dus het was super haar nu eens te ontmoeten.

Recently I met Yvonne from blog: English Style
someone special for me



Ze bracht een prachtig lente boeket mee.
Precies mijn smaak
( hoe weet ze het toch.......?)

She brought me this lovely spring flowers.




Gezellig koffie gedronken en heerlijk "live" bijgepraat.
Het voelde gewoon vertrouwd

It was like we had met before.....


Ik geniet nu nog steeds van het prachtige boeket
Toch wel leuk zo'n meet and greet

Look those colours......
That lovely smell......




Wie zal de volgende blogster zijn die ik ga ontmoeten.....
Je weet het maar nooit....

It was a lovely meet and greet moment...




Lieve Yvon, dank voor je heerlijke lieve boeket.
You are someone special
Dikke knuf......


THANK YOU SO MUCH.......

 





59 opmerkingen:

bijzonder-oud zei

Wat leuk zeg, om elkaar dan "live"te onmoeten, mooi dat het zo klikt!

En wat een geweldige foto's heb je weer gemaakt, kan ik zo van genieten!

Lieve groet en een fijn weekend al vast,
Yolanda

Unknown zei

wat een heerlijk boeket!!! en dan zo'n speciaal moment met een "vreemde"...en toch weer zo "bekend".....bijzonder!!!!

Liefs,

FF

homemadebysylvia zei

Heel lief dit voorjaarsboeket. En is altijd fijn om lieve mensen te ontmoeten. Groetjes Sylvia

Yn'e Steeg zei

Wat een lief berichtje met prachtige bijpassende foto's

Jantsje

wonen met brocante zei

Wat een mooi boeket. En leuk om zo iemand te ontmoeten via je je blog.
Zo kom je de meest bijzondere mensen tegen, geweldig! Gr. Peggy

Corine(THUIS) zei

Fijn dat de 'blogklik' ook in het echte leven voelbaar was! En idd ze heeft het perfecte boeket voor je meegenomen :)Leuk dat je ons daarvan laat meegenieten!
Groeten, Corine(THUIS)

----- zei

Geweldig dat het het in het echt ook zo leuk klikt! Het boeket ruikt vast heerlijk, geniet ervan!
groetjes Yvet

Jolanda zei

Wat gezellig zo'n ontmoeting en leuk dat het zo klikt, mooie bloemen bracht ze mee! Lieve groet

All Seasons zei

Wat bijzonder zo'n ontmoeting en wat een prachtig mooi boeket heb je gekregen, echt met liefde gegeven. Lieve kleurtjes ook.

Fijne avond,
Liefs,
Patricia

butiksofie zei

Wunderschöner Strauss, ich mag deine Bilder sehr!
Ich könnte Dir natürlich gerne so ein Magazin besorgen! Wenn Du Interesse hast dann melde Dich doch nochmal. GLG Anja

Ineke Stuiver zei

nou en dat in januari.geniet maar van het boeket.ineke

natuurlijk groen en doen zei

Jij kan van een prachtig boeket een super boeket maken door je foto"s.Fijn dat we weer mee mochten genieten.

Monica zei

Love, love your vignettes and photographs, Bonnie! Those flowers are a delight.
Have a terrific evening,
Monica xo

Pieternel zei

Nou nou, je bent verwend hoor. Ga je een lijstje maken voor live ontmoetingen? Hahah mag je wel extra tijd voor uittrekken. Suc6.

Greetz P.ieternel

lia zei

Ze zou deze week ook even met haar zus meekomen om wat te halen. Maar ik kon toen niet, hoop dat ze volgende keer wel meekomt. Lijkt me wel leuk om af en toe een blogdame te ontmoeten. Ook al ken ik er maar 1, het is toch of we elkaar allemaal kennen.

Liefs Lia

O, ja je hebt het boeket zoals gewoonlijk weer prachtig op de foto gezet.

Kind An Huys zei

Mooi is dat he,dat je door het bloggen zulke leuke contacten met mensen krijgt en elkaar dan " live" te ontmoeten is helemaal speciaal!!
En wat een prachtbloemen heb je gekregen!!! Geniet ervan!!
Liefs, Anne.

Thuis bij Tjits zei

wat leuk nu genieten wij ook van je prachtige boeket:) je hebt er weer schitterende fotos van gemaakt!!

lieve groet, Tjitske

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, Your pictures are beautiful , soft and gentle...very romantic!!!
Have a nice evening and weekend
Hugs
Fleurette

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, Your pictures are beautiful , soft and gentle...very romantic!!!
Have a nice evening and weekend
Hugs
Fleurette

Jeanette zei

Het lijkt mij ook leuk om de dames achter de bloggen live te ontmoeten. Aan gespreksstof geen tekort!

Groet,
Jeanette

bikim zei

those flowers are gorgeous!
wonderful photos!
happy eve,
Rosa

Twa zei

Tja, wat mooi, wat dat bloggen toch teweeg kan brengen. We lijken allemaal wel vriendinnen van elkaar terwijl we elkaar eigenlijk niet eens kennen. Wat leuk dat je yvonne hebt ontmoet. En dan heeft ze ook nog eens zo'n prachtige bos bloemen meegebracht. Lief hoor.
Misschien kunnen we wel een keer een blog meeting organiseren haha. Kunnen we elkaar allemaal in real live zien.
Groetjes Antoinette.

Een sneller kloppend hart zei

Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben....het boeket is geweldig en je foto's ook....die macro-lens van jou is goed!!
Love it!

Groetjes, Veronique

kienkele zei

Wat een lieve post Bonnie, is toch fijn om te merken dat er live ook een klik is! Ik heb er ook wel een paar dames op mijn lijstje staan die ik weleens zou willen ontmoeten! FIjne avond, lieve groeten, Tineke

Petra zei

Wat een heerlijk lenteboeket heb je gekregen van Yvonne. En idd.. hoe zou ze toch weten dat dit jouw kleurtjes zijn..vreemd hoor ;-)

Groetjes van Petra

Anoniem zei

Wat een zalig boeket heb je gekregen Bonnie, een heerlijke opfleurder ;)
Fijn hè, als het klikt om elkaar ook eens in het echt te ontmoeten, het maakt het bloggen nog wat meer 'vertrouwder'
Fijne avond van Sonja

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat leuk om elkaar te ontmoeten en dan klikt het ook nog zo goed.

groetjes Romkje.

katja-Mariska zei

Wat een mooie bloemen heb je gekregen.
En wat gezellig dat je blogontmoeting zo leuk was.Soms heb je met iemand een klik op blog maar dan maar afwachten of het in het echt ook zo leuk is.
Toch leuk dat er zo in blogland mensen zijn die elkaar in het echt ontmoeten.
Liefs Katja

Anoniem zei

Jaa ze zijn beide heel lief,ik heb ze ook ontmoet,ik voelde mij zo vertrouwd en had nog wel heel lang willen kletsen,maar Bart was ziek,maar beide hebben ze hun hartjes op de goede plaats,je boeket is prachtig,liefs Joke.

Hannekie(Sisterly) zei

ja yvonne..nog nooit ontmoet maar wel vaak gemaild. ze lijkt me een geweldig lief mens. leuk om elkaar zo eens in het echt te ontmoeten zeg. en dan zo een mooi boeketje. heel leuk. geniet er nog maar even van..ik geniet weer van je fotos
liefs hannie

Huys 50 zei

Hoi Bonnie,
Noouuuu,ik zou jou graag eens ontmoeten hoor !!!
Gezellig,trouwens wat zou het leuk zijn om eens met een hele groep blogmeiden ergens leuk bij te kletsen met een bakkie en iets lekker.
Ja hé ??!!

lieve groetjes
Dicky Marie

Het lieve leven... zei

dat is idd heel bijzonder, zo beschrijf je het ook! En dan die prachtige foto's...zo kunnen wij ook nog meegenieten!! Groetjes, Petra

It's me zei

Geweldig Bonnie....mooie bloemen ook !!...heerlijke post leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet......de volgende??...even kijken hoor....zal het niet weten...ken je er al een hoop in het echt ??? liefs van mij...en hemmes......xxxx....

Caatje zei

Wat leuk dat het dan gelijk zo vertrouwd aanvoelt, mooi lenteboeket in die stoere vaas.

Lieve groet, Carina

by kuzz zei

Dat was volgens mij heel gezellig! Leuk om elkaar eens echt te ontmoeten en dat er dan ook echt een klik is! Prachtig boeket en weer zooo mooi op de foto!
groetjes Erna

brocante roos zei

Wat ben je heerlijk verwend, leuk om op deze manier nog even te kunnen nagenieten van jullie ontmoeting. Wie weet wie je als volgende Blogcollega gaat ontmoeten, lijkt mij ook nog steeds erg gezellig!

Lieve groet.....

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je Yvonne en haar zus ontmoet hebt! In het najaar heb ik Madelief ontmoet en daar kijk ik nog steeds met heel veel plezier op terug, dus ik weet hoe het voelt!

Wat heb je mooie bloemen gekregen, ze staan super in je 'vaas'!

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Wonderful pictures - I like each!!

Hugs

Tine

flowersandhome zei

Prachtig boeket en prachtige foto's heb je er weer van gemaakt ook Bonnie!
Groetjes,
Marian

Yvonne zei

Wat een lieve en mooie post, heb het rood tot achter de oren :-)
wij vonden het ook heel gezellig en aan gespreksstof niet te klagen he hihi
een warme ontmoeting waar we met veel plezier op terug kijken !
je hebt de bloemen echt prachtig op foto gezet !!
Liefs en een fijn weekend gewenst!
Yvon

Unknown zei

Mooie toto's van een pracht voorjaars boeket.
Heerlijk zo al die nieuwe vriendschappen via de blogs.
Echt super.

Geniet van vandaag met hoop ik nog een beetje zon.
Groetjes Brigitte

Unknown zei

Wat leuk zo'n ontmoeting in het echt! Veel plezier nog van de bloemen!
Fijn weekend wenst je,
Nicole

Pauline zei

Ik geloof dat er iets mis ging met het plaatsen van mijn reactie gisteren. Ik zie 'm nog niet staan.
Nog een keer.
Bijzonder hè, dat er dan gelijk een klik is. Die vriendschappen mag je koesteren.
Ook een prachtige bos bloemen van haar.
Liefs, Pauline

Fluitenkruid zei

Ik heb ook een paar blogsters in het 'echie' ontmoet, zo leuk. Geniet van je mooie blommen!

Claudia Leertouwer zei

Wat ontzettend bijzonder om iemand in het echt te ontmoeten.

Groeten,
Claudia

G-STYLE zei

Prachtige bloemen en wat leuk dat het zo klikte met jou en Yvonne.....maar ja jij bent een leuk persoon (weet ik uit ervaring) en Yvonne lijkt me ook al zo'n lief mens .

Fijn weekend , liefs Gea

Irma zei

wat is bloggen toch leuk en je post PRACHTIG, IrmaXXX

Bij Guusje Thuis zei

Wat leuk, wat lief ... wat gezellig!

Mayflower zei

Ohhh.....wat leuk is dit, Yvonne was de eerste die een reactie bij mij achterliet toen ik startte met mijn blog en heeft daardoor ook altijd een speciaal plekje bij mij, ze lijkt mij ook een warm en lief mens. Wat bijzonder als je zo'n tijd met elkaar blogt dat er dan een vertrouwd gevoel ontstaat en ja....dan weten we ook van elkaar wat ieders smaak is, een schot in de roos ....want ze heeft je verwend met een prachtig voorjaarsboeket en jij heb dit weer a la Bonnie op de gevoelige plaat gezet....prachtig weer.
Fijn weekend.
Liefs, Mea

Karin zei

Wat leuk zo'n bakkie doen maar dan IRL! Jullie hadden elkaar vast het een en ander te vertellen kan ik me zo voorstellen! De klik was er dus nog steeds.

Kom Achterom zei

ooh mooi boeket zeg!
en wat een prachtige foto's
wat spannend om iemand van blogland in het eggie te zien!
Leuk!! leuk!!
fijn weekend
Yolanda

Bizzy @ home zei

Prachtige foto's! En wat leuk zo'n blog ontmoeting.
Lieve groet, Renny

Fågel Blå zei

Lovely photos always herer onbn your lovely blog!!!!!!
Smell these flowers over here Smile!!!!!!
Have a nice weekend!
Kathrine

Michaja zei

Wat leuk en bijzonder moet dat toch zijn een blogvriendin te ontmoeten.
Prachtige bos, geniet er maar lekker van.
Lieve groet
Michaja

Sylvia zei

Wat een prachtig boeket, Bonnie !
Fijn dat je zo'n leuke ontmoeting had !
Fijn weekend,
Sylvia

Ingrid zei

zeker een mooi boeket Bonnie en wat een leuke ervaring!heel mooie foto's weer!geniet van een fijn weekend....liefs

Antonia zei

Heerlijk zo'n ontmoeting met iemand die de liefde voor brocante met je deelt Bonnie! Prachtig boeket heeft Yvon voor je meegebracht. Heel fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Jeanette zei

Heel bijzonder om zulke blogvriendschappen te hebben en elkaar eens in het echie te ontmoeten. Ja...yvon weet wel wat je mooi vind hè? prachtig voorjaarsboeket maar er is maar 1 die de bloem stuk voor stuk mooi uit laat komen en dat ben jij!

...Prachtig gefotografeerd:-)

Lieve groet, Jeanette

Bohemian zei

Oh what a beautiful Post my Friend... I'm so glad you got to meet someone special in person and spend time together.

Dawn... The Bohemian