woensdag 19 januari 2011

Nice day......



Een grijze dag vandaag koud en kil
Maar gelukkig binnen is het lekker warm

A grey day today
but here in home it is warm and cosy



Ach, we kunnen altijd nog een kaarsje aansteken als het te donker wordt.

Oh and we can always light a candle if we like



Toch is het 's avonds al weer langer licht
Het voorjaar zit toch echt wel in de lucht
maar we moeten nog even geduld hebben......




Voor nu lekker in huis
Kopje koffie zetten.......ach zo komen we de dag wel door.


Taking a cup of coffee
oh we will survive this grey day....;)





FIJNE DAG.....

FINE DAY......





57 opmerkingen:

Mayflower zei

Doe mij maar een koffie, dan kom ik even gezellig bij je zitten Bonnie.
Hier schijnt trouwens af en toe het zonnetje, dus ik mag niet mopperen.
Maar bij jou schijnt het zonnetje in je huis, wat een heerlijke sfeer snuif ik hier weer op.
Ik wens je een hele fijne dag.
Liefs, Mea

Thuis bij Tjits zei

hier komt de zon er gelukkig ook voorzichtig bij:)hoop dat jij hem ook nog te zien krijgt vandaag!
ik geniet hier met een kop thee van je prachtige fotos.. de kleuren vind ik ook zo mooi!!

lieve groet, Tjitske

Gerreke zei

Wat heb je weer heerlijke sfeerfoto's! Zal ik jou eens wat zeggen ... bij ons schijnt de zon! Ik ben ineens een heel ander mens!

Ik ga ook aan de koffie!

bijzonder-oud zei

He gezellig, ik kom er even bij zitten met mijn kopje thee :-).

Hier schijnt gelukkig het zonnetje, de wereld ziet er gelijk heel anders uit als de zon schijnt!

Ik geniet echt van die mooie foto's die jij maakt, en het beeld vind ik helemaal prachtig, wat een lief koppie zeg!!

lieve groet en een hele fijne dag, hopenlijk komt de zon jullie kant ook nog op!
Yolanda

Sanneke Panneke zei

Prachtige foto's, en zo'n mooie spullen. Ik ben helemaal weg van het beeld, geweldig.
Hier is het ook grijs en koud, oh wat verlang ik naar de zon.
Ga ook mee aan de koffie, gezellig zo met z'n allen.
Fijne dag nog, lieve groet.

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
I love your candle holder!!!!!!
Will also have someone!!!!!!
Do you havce someone in your lovely shop!
Have a nice day!
Kathrine

Tierlantijn zei

Wel een heerlijk fijn sfeertje bij jou op deze sombere dag..!

Hier in Groningen ziet er ook al niet veel vrolijker uit! Er is volgens mij een mega bui onderweg!

Groetjes! Ilona

kienkele zei

'k Wil je niet ontmoedigen, maar hier schijnt toch af en toe de zon, en ik zag vanochtend allemaal vogeltjes fladderen en fluiten..... Geniet van je kop koffie, ik heb em net op, ga nu zwemmen! Lieve groet, Tineke

THE BLACK BARN zei

IK VIND JE POST TOCH WEER ZO GEWELDIG!!

DAT HEB JE MAAR WEER HEEL MOOI GEVANGEN OP JE LENS VAN JE CAMARA.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Nicole Claudia zei

Ik ben nu thee aan het zetten. Ben net terug met de auto en keek gewoonweg scheel in het laagstaande zonnetje... was mijn zonnebril vergeten... ja die zit nog niet in mijn systeem c.q. tas!!

Hahaha, ik vind het een heerlijk dagje. Het is wel IJSkoud, maar het zonnetje zorgt dat de verwarming niet eens aanslaat. Maar gisteren inderdaad wel gezellig gemaakt met schemerlampjes en kaarsjes...

Een hele fijne dag vandaag, Collie

jolanda zei

Net heb ik even heerlijk buiten op de steiger gezeten op mijn favoriete plekje... lekker in het zonnetje!! Hopelijk schijnt de zon inmiddels ook bij jou, want nu krijg je helemaal het voorjaars gevoel!!
lieve groetjes, jolanda

Anoniem zei

Er hangt inderdaad toch al wel wat voorjaar in de lucht, of is het gewoonweg wishfull thinking? Kan ook natuurlijk, maar hier floten vanmorgen voorzichtig enkele vogeltjes en al even voorzichtig komt het zonnetje door het raam, ja hoor, voldoende voor mij om over voorjaar te spreken!
Wat heb je een prachtig oud raam op je vensterbank staan, het bepaald toch het hele sfeertje, mooi hoor Bonnie,
fijne dag van Sonja

by kuzz zei

Hier schijnt een klein zonnetje maar de donkere wolken komen weer al snel dichterbij heb ik het idee!
Nog even geduld en genieten van ieder zonnestraaltje!
Wat heb je weer mooie foto's!
Fijne dag, groetjes Erna

Karin zei

Ook hier een heerlijk zonnetje, jammer dat nu blijkt hoe vuil mijn ramen zijn *zucht*. Maar je weet het, tegen een kopje koffie zeg ik geen nee ;)

Claudia Leertouwer zei

Hier is een zonnetje doorgebroken, hopelijk komt deze ook snel jouw kant op.

Alle mooie dingen zei

he bonnie weer een heerlijke post.. het is altijd weer erg prettig om bij je langs te komen.
heb jij nog ideeën voor ons weekje vakantie?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Theemuts Rommelhoekje. zei

Hier ook donker....maar ik vind het geen probleem.
Ik geniet nog van deze donkere dagen met kaarsjes...

gezellige dag !

Huys 50 zei

Ooohhhh Bonnie dat beeld.....hmmmmm
Dat is zoooo moooiii....heeft het niet een broertje of zusje :-)dan laat je het maar even weten hoor.
En het weer tja,nu schijnt hier het zonnetje zo af en toe,lekker vrolijk en dat kunnen we wel even gebruiken.

lieve groetjes
Dicky Marie

yvonne zei

In een woord te vangen ...

P*R*A*C*H*T*I*G liefs yvonne

G-STYLE zei

Het was hier op een gegeven moment ook erg donker en heb de kaarsjes aan gehad maar inmiddels schijnt de zon hier hoor , heerlijk !

Ga er gauw even door naar de winkels , lekker even op de fiets want je weet nooit of het weer anders wordt vandaag , van mij mag de zon nog even blijven , doet zo heerlijk denken aan het voorjaar ......

fijne dag vandaag , liefs Gea

Unknown zei

Hier ook een sombere wereld,donkere luchten....dan heb ik liever sneeuw :-)
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt,lekker thuis in de warme kamer.
fijne dag groetjes karin

Passione Helena zei

Jouw prachtige ( frensch looking) post maakt mij helemaal zonnig en blij! Wat een mooie plaatjes Bonnie! GENIETEN..ik kom er ook graag bij met een kopje koffie;-)

Ik heb ook nog geen zon gezien, maar er komt wel meer licht binnen als gisteren..wie weet.
Net als jij ga ik mij ook wel vermaken!

Fijne dag!
Liefs Helena

Stina zei

Zo af en toe laat het zonnetje zich zien, heerlijk maar vindt het nog wel koud!!

Fijne dag liefs Stina

katja-Mariska zei

Vanmorgen scheen de zo'n schreef ik ook net in mijn blogje maar inmiddels begint het weer heel donker te worden.
En dan gewoon weer lekker de kaarsjes aan.
Ik vind het ook wel lekker dat de dagen weer wat langer worden.
Wat heb je weer een mooie foto's.
Liefs Katja

Yn'e Steeg zei

Jij ook een hele fijne dag toegewenst!
Die van mij begon vanochtend niet al te best ( zie mijn blog bericht) Maar het komt goed.

Jantsje

Caatje zei

Binnen is het bij jouw sfeervol.
Hier wel fris maar lucht breekt af en toe open om een zonnestraaltje door te laten.

groetjes van Carina

alma zei

Bij jou kom je echt in een warme stemming. Heerlijk sfeertje Bonnie!

Genieten van de dagen die langer worden en de temperatuur die omhoog gaat.

Lieve groet
Alma

Servies en Brocante zei

Ik heb ondertussen nu 5 van die kandelaars maar ze zijn toch bijna allemaal weer anders he, vind die van jou ook prachtig!!

by kuzz zei

haha Bonnie, ik moest wel lachen om je berichtje op mijn blog!
Als eerste...dat adresje van die planken neee...topgeheim natuurlijk haha!
Die doosjes ja dat kan ik zo ook niet 1,2,3 uitleggen, ik heb eerst een patroon nageknipt van een bestaand doosje(ooit gekregen bij een kraambezoekje) toen een stempeltje ontworpen, door de printer, tig x proberen om het op de juiste plaats te krijgen en daarna nog een keer door de printer voor dat rood wit blauw randje.. volg je het nog hihi...
En dan mijn ketting het zijn inderdaad echte pareltjes, heel mooi. Via Etsy.com en ik dacht dat het something about silver heet waar ik het besteld heb...kijk maar eens er staan echt leuke dingen op!
Succes!
groetjes Erna

Ingrid zei

Wat een mooie post weer Bonnie met een prachtige decoratie!!!geniet nog van je dagje....

~*~ saskia ~*~ zei

Ooooh, de lente springt mijn woonkamer binnen. Mooie foto's en mooie muziek, Bonnie!
Een fijne woensdagmiddag xxxx

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Wat een schiterende kandelaar is dat die je in het raamkozijn hebt staan. Naar zo'n exemplaar ben ik ook al een tijdje op zoek, maar ze zijn moeilijk te vinden. Het is echt een juweeltje!!

Een gezelige woensdag!

Lieve groet, Madelief

Unknown zei

Hoosbui net gestopt! Maar wat kan het ons schelen he Bonneke!!! Wij maken het gewoon gezellig(jij met je lente en ik nog in de winter ;)).
Doet u mij maar uhm.....een kopje kruidenthee.....bijna weekend!!

X

FF

Room Seventeen zei

Hier toch een beetje zon vanmiddag.
En je hebt gelijk, het voorjaar hangt een beetje in de lucht, heel pril...Hoop niet dat het weer gaat winteren.

It's me zei

Heerlijk.....drink net mijn laatste slokje van mijn capucinno...heerlijk net thuis lees jij post ....gezellig wat wil een mens nog meer.....rust ....hoef niks meer te doen vanavond.....liefs van mij.....xxxxx

flowersandhome zei

Het is al heerlijk genieten van je foto's Bonnie. Maar je brengt me op een idee met dat gezellig een kopje koffie... zal iets voor morgen zijn... nood aan rust... gezelligheid... daar passen jouw foto's én die kop koffie echt wel bij!
Groetjes,
Marian

Hannekie(Sisterly) zei

wow wow wow wat een mooie kandelaar. je fotos zijn weer rachtig zeg..vandaag was het mooi weer hier..knap je meteen van op..
fijne avond verder
gr hannie

Marjan zei

Wat een mooie post, hele mooie foto's. En wat een mooi beeld (die met z'n lantaartje in de hand).
Hier was het vanmorgen prachtig weer maar vanmiddag hoosde het al weer flink. Ach ja, morgen weer een dag!
groetjes
Juul

lia zei

He wat is het toch heerlijk om hier even te kijken en te luisteren.
En geduld moeten we idd hebben, het is nog geen voorjaar.

Liefs Lia

Sylvia zei

Prachtige foto's om deze grijze dagen wat op te fleuren, Bonnie !
Zo gezellig, kaarsjes aan en genieten van een kop koffie ...
Groetjes,
Sylvia

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Vanmorgen liep ik met de honden buiten in de zon....heerlijk! Tussen de middag aten zoon en ik een broodje terwijl het grauw en grijs was en er regen viel...en later weer dat fijne zonnetje! Ik fietste om kw.o.5 naar huis, me verwonderend dat het nog niet donker was....we gaan de goede kant op ;-))
Mooie foto's weer!!
Groetjes Hilde

Daniëlle zei

Mooie foto's Bonnie, en wow wat heb je een schitterende kandelaar..
Groetjes
Dani

Jeanette zei

Op woensdag werk ik altijd de hele dag, de zon scheen recht in mijn gezicht, toch maar de zonnewering voor een kleine gedeelte naar beneden zodat ik af en toe toch nog naar buiten kan kijken.
Daarom geniet ik nu extra van jouw item.

Groet,
Jeanette

natuurlijk groen en doen zei

Wat een prachtige foto's heb je toch weer .Fijn dat we weer mee mochten genieten

groetjes Bep

Home and Lifestyle zei

Zit hier net met een kop thee achter de pc, als ik het vooraf geweten had was ik liever bij jou komen zitten hi hi...het ziet er erg mooi uit! Prachtige foto's!

Lieve groet, Ingrid

Brigitte zei

Of het nu Lente is of Hartje Winter; bij jou is het volgens mij altijd warm!
Prachtige sfeerfoto's weer en een unieke kandelaar!

Warme groet,
Brigitte

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk zo'n blog met mooie foto's op een wisselvallige januaridag. Zo scheen de zon en zo was het pluutje weer nodig ...

Pieternel zei

Bonnie,

En weer gooi je er gewoon prachtige foto's uit. Meid top gewoon. Ohja, het blad binnen. Prachtig verpakt, lezen kan nu niet, jongste dochter heeft hem ingepikt.... he, moet ik weer wachten. Maar je hoort van me wat ik er van vond... Wie weet abb??

Liefs P.ieternel

Vicki Boster zei

Bonnie - I love gray days - they encourage me to snuggle in and do things that I want to do. A warm soup - a cup of tea - things that make a gray day special. These photos are stunning - I love the way you look at your home through your camera lens - it is so very unique - a beautiful post!

Vicki

Pauline zei

Ondertussen is het wel een beetje laat om gezellig koffie te komen drinken en heb ik maar alvast een rood wijntje ingeschonken. Grijze dagen in januari zijn zo saai. Maar net wat je zegt, toch zie je dat het later donker begint te worden en dat zijn toch lichtpuntjes.
Nog steeds redenen genoeg om het binnen extra gezellig te maken én gezellig is het bij jou. Prachtige sfeervolle foto's bewijzen dat.
Welterusten voor straks.
Liefs, Pauline

Een sneller kloppend hart zei

Wauw, jij overtreft jezelf ook steeds weer, wat een foto's!

Hoop dat jij ook een fijne dag gehad hebt ondanks al die kou...ik kom net van een vriendin af (op de fiets, brrr) en gelukkig brandde hierbinnen 't kacheltje, heerlijk!

Groetjes, Veronique

Gustaviana zei

wat een geweldige foto,s weer en dat beeld is waaaaaanzinnig.... supperdubbertegek..
lieve groetjes Viana

north pal zei

bonnie as usual, you have a lovely post. it is always a treat to see what you will post next. the candleabra is awesome. keep it coming. Bestest,Denise

Unknown zei

Hier was gisteren zelfs een klap onweer en een paar hoosbuien.
Nu ziet het er wel goed uit.

Dank je voor de felicitatie.

Je hebt weer pracht foto's staan hier.
Ik geniet er elke keer weer van. Zo knap een mooi sfeertje op de foto zetten.
Mij lukt dat niet hoor.
Groetjes en ik hoop een mooie zonnige dag. Brigitte

bikim zei

love the decor and adore that candle holder!
happy day even if it's grey!!!!
Rosa

The things I like to do zei

Vandaag is het een prachtige dag geweest !! Laat de lente maar komen...

Anoniem zei

Wauw wat een heerlijk sfeertje bij je,echt puur genieten,liefs Joke.