maandag 3 januari 2011

Fresh start......



Zo aan het begin van het nieuwe jaar heb ik toch altijd een heerlijk fris gevoel
Alle kerst spullen weer opgeruimd in dozen
en voor mijn gevoel zit dan het voorjaar weer lichtjes in de lucht
(ja ja ik ben altijd wat vroeg......ik weet het....)


I love this first start of 2011
Everything from the Christmas period has gone
It gives me a Spring feeling


 

Het voorjaar komt dan zelfs een beetje in mijn huis
Heerlijk wat voorjaars bollen in pot
Wat vers fruit

Some Spring in my home
Some spring bulbs
Some fresh fruit



Een bos bloemen mag ook niet ontbreken
Rozen met een prachtige bruin, rose kleur
en voor mij is dit een FRISSE START VAN 2011

A bunch of lovely flowers
This is for me a FRESH START OF 2011


Laat het jaar maar komen
Let the year begin






57 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Vanuit een nog wit fRIESLAND, EEN BRUISEND , GELUKKIG EN GEZOND 2011.

lIEFS pAULINE

Marja Rijnsburger zei

Een gelukkig, mooi, liefdevol en creatief 2011 gewenst.
groetjes Marja.

Thuis bij Tjits zei

ja heerlijk ik voel het voorjaar ook al een beetje tintelen hoor!! ga nu lekker soppen en daarna haal ik ook wat voorjaar in huis, kijk er zooo naar uit!!
wens je een heel mooi en inspirerend nieuw jaar!!

lieve groet van Tjitske

Alle mooie dingen zei

lekkere muziek!
voor jou en je dierbare wens ik jullie een prachtig 2011
en dat we maar lang van je blog mogen genieten.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

bijzonder-oud zei

Heerlijke foto's!

Ik wens jou een prachtig,gelukkig en gezond 2011!

Lieve groet,
Yolanda

Petra zei

Ik wens jou ook een prachtig, bruisend en fotorijk 2011!

En het voorjaar? Hier is het alweer wit :-S...

Groetjes van Petra

Fluitenkruid zei

Heerlijk zoals jij op de dingen vooruit loopt en naar het voorjaar verlangt, ik ook!
Een heel gelukkig en gezond 2011!

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
een fantastisch en gezond 2011!en jaaaa laat de lente nu maar komen hoor. Ga straks alles opruimen en ook bolletjes halen,misschien ook al wel een mooie bos tulpen (heb ze al gezien in de bloemenwinkel).
Heerlijk hoor zo'n nieuwe frisse start.
Liefs, Ingrid.

Pieternel zei

Goedemorgen,

Ook hier alles fris, ook daar kan men weer van genieten.
Morgen heb ik vrij en dan ga ik zeker eens op zoek naar bloemen en bolletjes. Zo en nu ga ik me gauw klaarmaken, de winkel moet zo open.

Nou weer een fijne week.
Groetjes P.ieternel

Claudia Leertouwer zei

Dromen over het voorjaar...

Gerreke zei

Oh heerlijk dat lichte groen en nieuwe leven. Dat ga ik ook in huis halen. Het is nu wel een beetje kaal allemaal.

Heb je een fijne jaarwisseling gehad?

Bij Guusje Thuis zei

Nog een geweldig, gezellig en gelukkig 2011; heerlijk al een klein beetje voorjaar op je foto's ...

Groetjes,
Colinda

Marianne zei

Een heel fijn 2011 gewenst. Hopelijk laat het voorjaar dit jaar niet zo lang op zich wachten als vorig jaar. Maar bij jou in huis is er in ieder geval al een klein beetje lente te vieren.

Mayflower zei

Lieve Bonnie, ik wens je een jaar vol van Geluk, liefde en gezondheid toe. Ik deel je gevoelens, ook ik heb zo'n voorjaarsgevoel. En met het zonnetje erbij wordt dit gevoel alleen maar versterkt. Hier zijn ook alle kerstspullen weer opgeruimd en ga ik nu een frisse wind laten waaien door het huis.
Je laat ons weer genieten van prachtige foto's en met al die bol- en bloemenpracht krijg ik echt zin het voorjaar.
Op een prachtig blogjaar.
Liefs, Mea

Anoniem zei

Ja fijn is dat,om een frisse start te maken,ik vind dat ook heerlijk en denk idd nu ook veel aan het voorjaar haha,wat heb je toch een prachtige spulletjes om mee te stijlen,ik wens je een fijne dag,lieve groet Joke.

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik ben net thuis ,nadat ik de kopjes van de kinderen op school heb nagekeken op beestjes...tja moet ook gebeuren.
Nu een lekkere kop thee en dan ga ik ramen lapen .
En vanmiddag ook op pad voor bloemen !!!!!
Ik vind de laatste foto zo leuk .
Hyacint in een glazenpotje .

Leuk,leuk,leuk.....

geniet van je dag ,liefs Romkje.

Barnyard Country Gifts zei

Jij en je gezin ook een heel liefdevol en gezond 2011.
Ben op dit moment bezig de kerstspullen op te ruimen. Zit dus nog midden in de rommel, maar het einde is in zicht!
Lieve groet, Annemieke

Karin zei

Je zult van mij niet horen dat ik vind dat je weer eens op de zaken vooruit loopt ;)
De allerbeste wensen lieverd en dat het maar een mooi voorjaar en een prachtige zomer mag gaan worden!

Huys 50 zei

HAPPY NEW YEAR Bonnie !!!!!

Lekker hé alles weer weg en in de dozen,ik heb de bollen ook maar in huis gehaald,mijn hyacinten zijn helaas al weer uitgebloeit.
Mooie rozen !!!

Lieve groetjes
Dicky Marie

It's me zei

Ik ben er helemaal klaar voor !! ...nou ja bijna......het kerststalletje mag nog een weekje blijven.......en van de hal heb ik een winter tafreeltje gemaakt.......kan nooit alles in een keer weg doen......hemmes was gisteren al aan het mopperen waarom het zo vroeg moest dit jaar.......?? tja......blog invloeden ben ik bang......en nu heb ik genoeg moed verzameld om te beginnen met de ramen te zemen......kop op Ria je kan het.......zuchttttt....liefs van mij.....xxx......fijne week !!....xxxx.....

Elisabeth zei

Ja heerlijk he ,Kerstspul weg en bollen erin .Ik heb er ook al wat staan ,ook ik had geluk dat ze die mooie bruin/rose rozen hadden die zijn zo ontzettend mooi.Prachtige foto's .
Lieve groetjes Elisabeth

Fågel Blå zei

Hello my sweatest!!!!!!
I love your wonderful photos!!!!!!!
And I whish you a fresh start on the new year!

Kathrine

Anoniem zei

weer super mooie foto's!

groetjes

Haikey love of living zei

Heerlijke foto's. dit is genieten ;-)

Haikey

Josephine zei

Groot gelijk Bonnie, ook al staat hier nog alles zoals het was met de Kerst, geniet ik alweer volop bij jou met die heerlijke voorjaarsbolletjes. En ondanks ik de winter toch ook veel charme vind hebben is het voorjaar toch echt mijn favoriet.
Ga ook maar eens aan de slag denk ik, ;-)

Fijne dag,

Liefs Josephine

Eleonore zei

Ik vind het ook heerlijk als de Kerst weer de deur uit is,lekker weer alles minder druk.Vanmiddag ga ik naar de veiling allerlei bollen kopen om de winkel weer een beetje in het voorjaar te brengen.

Een gelukkig 2011 en een goede gezondheid op de eerste plaats.

Groetjes van Eleonore.

Unknown zei

Kijk, ik vindt je dan een toetje pantoefel en ik wil altijd je FFje blijven en er is weinig dat je verkeerd kunt doen maar over VOORJAAR praten, is wel erg de grenzen opzoeken hoor, ik hoop op nóg zo'n lekkere winterse periode als die we al gehad hebben! Nog een keer heerlijk de kou erover, witte wereld etc etc..(je kunt het riedeltje wel al opdreunen denk 'k?;))
Dus ja, leuk je opgeruimde huis, maar voorjaar.....NO WAY JOSE!!!!

X

Unknown zei

heeeeee zaligggggg,alles opgeruimd!
Bij mij staat het nog,nog geen tijd gehad om het op te ruimen de kerstboom enz.
Druk aan het balansen blehhhhh ....
Maar ja moet gebeuren ,dus nog even en ik krijg ook de kriebels haha
groetjes karin

greet's foto's zei

lieve Bonnie, bij mij is alles al weg..gelukkig,,had er helemaal geen zin meer in,,dus in de nacht aan het opruimen geweest,heb ook veel narcisjes staan,van annemieke gekregen,het ziet er heerlijk uit bij je hoor,heel gezellig,,laat het voorjaar maar komen..

groetjes oma nijn

Yvonne zei

Grappig gedaan in de stoere BANCA tinnen bekers.
Ook in de coupe staat mooi, als ik zoiets doe gaan ze dood....


Morgen ga ik bloemen halen voor in mijn saaie kale wisselwoning.

Mijn nogal volgepropt huis zal ik missen daar...
Bank salontafel eethoek kast en dat is het...

Dan maar 2 bossen halen vind je niet..

lia zei

Kom maar op met dat voorjaar...., maar ben bang dat het toch nog even gaat duren. Intussen geniet ik van je mooie foto's.

Een heel gelukkig nieuwjaar
liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Geen enkel probleem dat je het al over het voorjaar hebt hoor! Ik laat de winter gelaten over mij heen komen ha ha, maar het voorjaar mag heel snel komen! Heerlijk om dan weer buiten te kunnen genieten van al dat groen en van alles wat groeit en bloeit!

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

hoi bonnie
prachige fotos weer...ik wil ook nog van de week bloembollen halen. zo mooi om deze tijd van het jaar...
liefs hannie

Sylvia zei

Heerlijke foto's, Bonnie !
Na die feestdagen kijken we toch altijd weer uit naar de lente !
Kan ik hier al van genieten.
Groetjes,
Sylvia

flowing moments zei

Ja lekker om na de kerst weer een frisse start te maken en met de zon die zo nu en dan buiten schijnt lijkt het inderdaad wel weer een beetje de goede kant op te gaan.

Groetjes Joke

Yn'e Steeg zei

Ja heerlijk opgeruimd, maar nu moet ik nog tijd vinden voor sneupen naar wat aanvulling hier en daar in huis.
Ik moet de winkel ook nog opruimen, en ik moet nog balansen en boekhouden, Jeetje wat heb ik eigenlijk alweer druk in het nieuwe jaar hihi

Jantsje

Nieneke zei

Ja; nu de kerstdecoraties weg zijn en ik een paar dagen heb genoten van schoongelapte ramen, bijna lege vensterbanken en rust krijg ik weer behoefte aan MEER!! Dus ook ik ga op pad en op zoek naar mooie bollen; zeer decoratief en inderdaad een voorjaarsgevoel!

@nne zei

Ik ben ook toe aan bollen! Liefs, @nne

Servies en Brocante zei

Nou nu ben ik ziek hoor :( Kom je mij nu een kopje thee brengen? Pff beroerd en hoesten zo hard dat ik een brandend gevoel in mijn borst overhoud :(
Ik de hyacinten al een tijdje staan maar dat heb je op mn laatste blog vast wel gezien..nu eerst maar weer plat op de bank..trek het niet zo lang :(
Fijn 2011!!

Marian zei

Weet je dat ik nog aan je gedacht heb deze week...

in de zomer vlieg je naar de herft, in de herft vlieg je naar Kerst, nog voor Kerst vlieg je naar Nieuwjaar.

Ik had al zo'n vermoeden dat het "de lente'zou worden ;););)

Corine(THUIS) zei

ha Bonnie, jij bent altijd wat vroeg hè, maar nu mag je hoor! Ik kijk uit naar het voorjaar :) Ik hoor net dat het deze week 'lekker' 9 graden gaat worden! Groeten, Corine(THUIS)

brocante roos zei

Jij hebt precies die dingen laten zien waar ik ook zo van hou, volgens mij ben jij ook van zoet zo aan de lychees te zien, heerlijk.......

brocante roos zei

Hier ben ik nog even weer, ik zie tot mijn verbazing dat ik een paar posten van jou gemist heb, begrijp het niet maar ik ben de laatste 2 weken erg weinig "on-line" geweest dus dan zal dat het zijn. Nou ja, ik heb nu langer genoten van het lezen want genieten doe ik zeker!

Marieke Reintjes zei

MMMmmm heerlijk die lychees op de fruitschaal, zijn ze hier gek op...Ook hier is alles aan kant, heerlijk de narcissenbolletjes op tafel, ik ga helemaal voor het voorjaar..(laat Lynda maar niet horen hihi)
Groetjes Marieke

homemadebysylvia zei

Het ziet er inderdaad heerlijk fris uit. Deze maanden tot het voorjaar vind ik altijd zo lang duren. Maar met een tikkeltje voorjaar dat je zelf creërt ziet het er allemaal een stuk vrolijker uit. Lieve groetjes, Sylvia

Monica zei

So, so very pretty! You always create the most wonderful vignettes.
Happy New Year dear Bonnie, filled with everything your little heart desires!
Monica xo.

Jeanette zei

om mij mag het nog wel een beetje winter blijven hoor, ik hou ervan...In deze tijd zijn de bloembollen prachtig! Ik heb vaak de bollen al in de garage als de boom nog in huis staat maar zodra de boom eruit is dan hoppa de bollen erin. Mooi en sfeervol heb je alles weer op de foto gezet. Ik wens je een mooi, liefdevol, gezond en inspirerend 2011 toe!

Liefs, Jeanette

Kind An Huys zei

Voor jullie ook een mooi en liefdevol 2011!! heerlijk die voorjaarsbolletjes in huis en het huis weer aan kant...laat het voorjaar maar komen!!!
Lieve groet, Anne.

alma zei

Wat een heerlijke frisse start! Hyacinten blijven voor mij altijd weer een teken van het prille voorjaar! Kerst eruit .... lente erin!

Lieve groet
Alma

Unknown zei

Prachtige foto's.
Mooi die bolletjes.
Ik begin met blauwe druifjes en wat sneeuw.
Hier is het nog steeds glad en echt winters.
Maar vind het wel heerlijk wat nieuw leven in huis. Geniet altijd zolang mogelijk van de bollen en vind het jammer als je ze niet meer kunt kopen.
De kleur van de rozen is prachtig. Ik ga ook vaak voor die kleur.
Groetjes en geniet van je nieuw aangeklede huisje. Brigitte

Unknown zei

Leuk Bonnie, al die frisse bolletjes! Ik heb toevallig ook gisteren wat bloembollen gekocht.
Ik wens je n fijne dag!
Nicole

Pauline zei

Bollen; altijd hét teken voor mij dat het weer lente gaat worden. Zeker na de kerstdagen kijk ik er erg naar uit.
Ik geniet van je foto's.
Liefs, Pauline

Room Seventeen zei

Heb net vorige week hyacinthen gehaald, wat mij betreft mag het voorjaar beginnen. Maar dat zal nog wel even duren vrees ik.
Ben inmiddels stil gaan zitten hoor, haha, heb lamme armen en een zere rug van het verven en schilderen.

De Ruijsbroekjes zei

Wat een mooie foto's, en dat maagdelijke groen van de hyacint...zucht...mijn verlangen is weer opgewekt...lente !..oke rustig aan het duurt nog even..wist je van mij rode amarylis die eigenlijk wit met een rood randje moest zijn en in praktische zin gewoon rood was? Er komt nu een knop uit diezelfde bol...met waarschijnlijk toch een andere kleur dan rood, spannend joh!

verftechnieken zei

Oh heerlijk, een beetje voorjaar al. Ik heb dat ook hoor; na de feestdagen kijk ik uit naar de lente. En de dagen worden alweer langer :)

Jeanette zei

Wat een heerlijk verfrissend item heb je ervan gemaakt. Heerlijk, kerst is leuk maar nadat alles is opgeruimd is het heerlijk weer te "prutten" in een schoon, leeg huis. Ik geloof dat ik nu ook maar eens naar de bloemist ren voor wat bolletjes.
Weet niet of ik jou al de beste wensen heb gedaan maar bij deze een heel fijn, goed, gelukkig maar vooral een gezond 2011!!

Groet,
Jeanette

Vicki Boster zei

A truly beautiful way to start the new year! A breathe of spring on a snowy day~~

Beautiful!
Vicki

your blog music is fabulous!