zaterdag 22 januari 2011

Expected........


Even ruiken aan nr: 2 - 2011 van JEANNE D`ARC LIVING
Ook zij hebben het voorjaar in de bol

Expected!!!!
They have also the spring feeling!


We moeten helaas nog even geduld hebben.
Oh ....zo leef je van magazine naar magazine
Een heerlijk vooruitzicht

Unfortunately we have to wait for a while
but now we have something to look for



En heerlijk veel kleur erin deze keer ( zie je Vero ;0)...?)
Een exemplaar om je heerlijk op te verheugen.
Verwacht: 25 februari

This issue lots of spring colours.
Expected: 25 februari


En vanaf heden heerlijk in het Nederlands
(leest wel zo gemakkelijk...;0)...)
Nu al te bestellen, straks vliegensvlug bij je thuis.
Bij je bestelling een leuke voorjaars attentie

You can order him now at our shop
We also deliver to foreign countries.
With a lovely spring gift from us.


43 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Ziet er prachtig uit, maar wat duurt dat nog lang een hele maand wachten..

Karin zei

En wat leuk dat JDL ook meedoet aan stapelen op vrijdag bij Irma ;)) Geduld is een schone zaak meid.

Thuis bij Tjits zei

nederlandse tekst op de voorkant, fijn fijn:)
en die kleurtjes.. dat beloofd wat!! ik ga em bestellen hoor!!

fijn weekend!
lieve groet, Tjitske

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ooh kleurtjes ;Leuk !!!
En nederlands daar ben ik ook super blij mee.

fijn weekend groetjes Romkje.

Gerreke zei

Wat een heerlijke sfeerfoto's. Met zo'n blad ga je uitgebreid op de bank zitten om je je er de eerstkomende tijd in te verliezen!

Fijn weekend!

flowersandhome zei

Zie ik daar staan 'ranonkels en tulpen'? Misschien wordt dit dan mijn eerste JDL die ik me zal aanschaffen. Kom ik bij jou terug!
Groetjes,
Marian

Claudia Leertouwer zei

Ik zie hele mooie kleurtjes!

All Seasons zei

I'm in love....

Wat een prachtig exemplaar, hier krijg je toch echt Lente kriebels van, ikke in ieder geval wel :-)

Liefs,
Patricia

Yn'e Steeg zei

Ik ben ook ontzettend blij dat het magazine nu in het nederlnds verschijnt.
Al moet ik zeggen, dat ik mijn klanten geen eens zoveel over het engels hoorde "klagen".
Ik ben reuze benieuwd!

Jantsje

Ger zei

Ja,ja.......jij weet een mens wel lekker te maken;-)en warm te laten lopen met je mooie foto's....
ik kom tegen die tijd nog eens bij jullie ''langs'', ben wel ''in'' voor kleur en een voor mij leesbare taal!!

Fijn weekeind en liefs!!
Ger

Pieternel zei

WAT?

Deel 2 al bijna.. Moet nog deel 1 lezen.. Mag ik nu wel eens opschieten toch? Maar ik moet zo eerst nog even werken in de winkel. Geeft niets, ik begin om half 2 en dan om 5 uur alweer klaar.

Groetjes P.ieternel

Pieternel zei

WAT?

Deel 2 al bijna.. Moet nog deel 1 lezen.. Mag ik nu wel eens opschieten toch? Maar ik moet zo eerst nog even werken in de winkel. Geeft niets, ik begin om half 2 en dan om 5 uur alweer klaar.

Groetjes P.ieternel

Unknown zei

Kijk..zó krijgt Pieternel nr 1 natuurlijk NOOIT uit he ;)))
Maar uhm...jij bent wel ERG vroeg zeg....duurt nog een maand! Niet dat ik er onrustig van wordt, begrijp me niet verkeerd, maar, maar....uhm....maar....nou ben ik kwijt wat ik wilde zeggen...hoe erg is dát???*zucht*....


KUS
Lynda

Tuur zei

Oooh dit zit er niet verkeerd uit, toch maar weer eens bestellen...het kerstnr vond ik nietzo...errug he voor jou als een echt jdl liefhebber...solly..

Sanneke Panneke zei

OOh, deze wordt weer geweldig, en in het nederlands. Duurt alleen nog zo lang. Ben gisteravond nog in jouw winkeltje langs geweest, heb van die geweldige harspotten besteld en de JDl, kan niet wachten!!
Fijn weekend gewenst, lieve groet Monique

Yvonne zei

jammerrr dat we nog even moeten wachten, maar ik vermaak me met nr 1 nog wel, heerlijk doorbladeren !!!
fijn weekend gewenst!
liefs Yvon

lia zei

Volgens mij is het ook echt een blad wat bij jou helemaal bij jou past. Voor mij is het niet echt.... Maar dat weerhoud me niet om het af en toe te kopen. Ben dan zo nieuwsgierig haha....

fijn weekend
liefs Lia

Home and Lifestyle zei

De JDL in het Nederlands lijkt mij ideaal..en de foto's zijn veelbelovend!!

Er staan wel een paar spelfouten op de voorkant...maar dat zal me vast niet weerhouden om het blad tegen die tijd te kopen.

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Oooh ik kan nu al bijna niet wachten,als ik die kleurtjes al zie op de voorkant dan krijg ik al de kriebels.
heel fijn weekend nog,
groetjes Anneke.

Pierelantijntjes zei

wat ziet dat er weer veelbelovend uit. Erg leuk dat er dit nummer wat kleur inzit...ben dol op kleur.
Fijn weekend, liefs Ester

Michaja zei

In één woord gezegd : MOOI!
Je krijgt er spontaan zin van om je huis anders te gaan inrichten :) Denk alleen dat manlief daar niet heel erg blij mee zal zijn!
Dank je voor je lieve berichtje! Doet me goed. En je hebt vast en zeker helemaal gelijk.
Liefs Michaja

Room Seventeen zei

Oh...nog even wachten dus....wel handig in het Nederlands, maar toch een beetje raar, alsof het minder Scandinavisch is.

Willy zei

Ziet er leuk uit met die pastelkleurtjes en fijn dat het nu ook Nederlandstalig is.
Fijn weekend, lieve groet

Jeanette zei

Leuk in het nederlands, alhoewel ik het in het engels ook prima kon volgen.

Maar nog ff wachten!

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Ohh dat ziet er gaaf uit,was het al maar zover haha,ik wens je een fijne zaterdagavond,lieve groet Joke.

Alle mooie dingen zei

ik heb er al weer zin in.... eind februari pas... dat duurt nog wel heel lang he?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

Kijk nou zo vlot !!!...je bent er vroeg bij Bonnie !!........liefs fijne avond van mij........en hemmes........xxxx....xxx...xx..x..

Marieke Reintjes zei

Ben benieuwd.....Fijn weekend verder, groetjes Marieke

Hannekie(Sisterly) zei

wow ziet er al weer geweldig uit hoor.en dan ook nog in het nederlands..wat willen we nog meer toch..
liefs hannie

Het lieve leven... zei

ziet er echt super uit!!! Groetjes, Petra

Irma zei

ja heerlijk hoor ik kan en wil er neit om heen laat maar komen de lente. IrmaXXX

La Maison zei

JDL in het Nederlands, slimme zet van de uitgever.
Het nummer ziet er mooi uit alleen een beetje dom om spellings fouten op de voorpagina te zetten ;(

Lieve groet
Hermine

Jeanette zei

Ziet er weer veel belovend uit, ik koop het blad eigenlijk nooit maar straks in het nederlands dat vind ik toch wel fijner;-)

Fijne zondag!
Lieve groet, Jeanette

brocante roos zei

Ik kan niet wachten, de voorkant is zó mijn "ding" , was het al maar zo ver......

Lieve groet....

bikim zei

It always has gorgeous details! difficult not fall in love, right?!
happy wk and thaks sooo much for your sweet comment!
Rosa

Servies en Brocante zei

Zoooooo vaag die voorkant int nederlands,,is ineens niet jda meer ofzo hahaha :P

Wat is de exacte data weer?
Fijne zondag!!

Anita zei

Kan niet wachten.Vraag me af waar ze toch al die inspiratie vandaan halen.Het is voor mij het mooiste blad ooit!
Groetjes Anita

Ingrid zei

zier er weer heel mooi uit Bonnie,prachtig kleed aan de kast!!!!fijne zondag nog hoor.....groetjes

Unknown zei

Leuk hoor, in het nederlands en ook nog goedkoper geworden! Dit is wat we willen! hi hi
LG,
Nicole

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Wat leuk dat er deze maand iets meer kleur in het tijdschrift zit. Dat maakt het voor mij ook iets aantrekkelijker. De foto op de voorkant is veelbelovend!!

Lieve groet, Madelief

himlaverket zei

Love your photos and thanks for the lovely music...
Hugs ullamaria

Een sneller kloppend hart zei

Ja, jippie...ik heb heel erg zin in deze uitgave...alleen van mij had hij gewoon in 't Engels mogen blijven of Deens ofzo, in 't Nederlands vind ik 'm ineens minder bijzonder, vraag me alleen niet waarom, dat kan ik niet uitleggen denk ik ;)

Fijne avond!

Groetjes, Veronique

Cindy at her Country Home zei

Hmmmmmm..., blijf ruiken bij je lieffie! Iieekksss, die MOET je toch hebben dat nummer van JDL. Wat ziet het er weer te PRACHTIG uit....!
Ook blijf ik ruiken net als je kleine meisje aan dat heerlijk boeketje van Yvon, de warme vriendschap straalt van de foto's af.
Erg leuk hé zo'n meet & greet, nu hoop ik dat ik jou ook een keer "live" mag ontmoeten. Lijkt me ENIG!!
You bring me a smile just like flowers dearest Bonnie, Love you Cin x