zaterdag 15 januari 2011

Do you already smell spring?.......



Heel voorzichtig kun je het toch al in de lucht ruiken....
Het voorjaar zit in de lucht
Slowly you can already smell spring in the air.....

 

In de tuin
zie je her en der kleine groene puntjes
 boven de grond uit komen
In the garden
you see some small green dots
above the ground




En we gaan heel langzaam weer richting het licht toe
Ja, ja....langzaam maar toch.....


Slowly we are going towards the light...



We kunnen er niet meer omheen......

DO YOU ALREADY SMELL SPRING....?





69 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb vandaag de hele dag ALLE ramen open gehad om de lucht van deze zachte WINTERDAG binnen te laten! EN nu weer lekker de verwarming aan!
Het water zakt hier gelukkig weer en alles wordt weer langzaamaan "normaal", hopen dat de winter ook nog even "normaal"(lees winters) gaat worden!!!!!;)

Liefs,

FF

Home and Lifestyle zei

Een heerlijke post Bonnie...laat de lente maar komen! Ik verheug mij ZO op de eerste keer buiten zitten, maar daar moet ik waarschijnlijk nog wel even geduld voor hebben!

Prachtige foto's...om in te lijsten!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

butiksofie zei

beautiful pictures!!What a cute littke girl, hughs Anja

Carre zei

Sweet girl :)Big hugs Karolina

De Ruijsbroekjes zei

oh Bonnie wat heb je haar er mooi opgezet..lijkt me ook niet moeilijk ;-) ze is zo mooi, geweldig met die hyacint, mooie scherptediepte, en soft, mooi mooi mooi gedaan !

bikim zei

gorgeous photos! spring is just around the corner!!!!
happy wk,
Rosa

flowersandhome zei

Zo'n mooie, lieve foto's!!!
Moet even gaan terugkijken om ook de tekst te lezen... licht, lente, ja, laat maar komen. Maar toch trekken de foto's alle aandacht, echt prachtig hoor!
Groetjes,
Marian

Anja zei

Ik kan niet wachten! Wat een pracht plaatjes, mooi.
Groetjes Anja.

Het lieve leven... zei

het regende vandaag maar het rook heel speciaal buiten!! ondanks de somberheid kreeg ik voorjaarskriebels, heerlijk!! Prachtige foto's...zó puur!! Groetjes, Petra

Irma zei

heej Bonnie
nou en of en we willen er ook niet meer omheen, wat een schat jouw kleine meis,
IrmaXXX

Haikey love of living zei

Wat schattige foto's
Ik vind ze prachtig

fijn weekend!

Haikey

kienkele zei

Ja, ik ruik het ook Bonnie, want hier staan er ook een paar te geuren..... Fijn weekend verder, lieve groet, Tineke

Huys 50 zei

Hoi Bonnie,
Ach wat leuke foto,s en ja hoor snuff snufff hmmmmmmm....
Wat ruiken ze heerlijk hé Hyacinten.
Wie is dat schattige meisje op de foto?? zo lief..

Fijn weekend.

lieve groetjes
Dicky Marie.

Thuis bij Tjits zei

je meisje in de lente van haar leven met het voorjaar in haar hand, prachtig!!

lieve groet, Tjitske

Elisabeth zei

Een prachtig Lentemeisje!
Liefs Elisabeth

Een sneller kloppend hart zei

Wat een geweldige foto's van je kleine meisje en de hyacinten! Fantastisch...en ja, ik heb de lente al geroken, ergens afgelopen week ;)

Veel groetjes, Veronique

Stina zei

wat vindt ik dat toch schattig, lief!!!

Liefs Stina

Theemuts Rommelhoekje. zei

Prachtig ....in 1 woord prachtig !!!
Die kleine meid.

gezellige avond ,groetjes Romkje.

Alle mooie dingen zei

foto 2 is helemaal top!! en ach dat voorjaar... jaja is goed maar eerst nog even winter
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Gerreke zei

Wat een leuke foto's!!!

Ik zag trouwens, toen ik vandaag in de tuin aan het werk was, dat er al plantjes in boven de grond kwamen ...

Nu maar hopen dat er niet al teveel vrieskou meer komt.

Maarre ik heb ze ook in huis hoor, in afwachting van ontspringen.

It's me zei

Wat een heerlijke foto's....wat een geweldig meisje heb je toch.....net zo geweldig als haar mama...liefs fijne avond.......van ons....xxx.....

Kaatje zei

Wat een prachtige foto´s van een prachtige kleine meid!
De hyacinten moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan. Ik heb een allergie, dat wil je niet weten, haha. Gelukkig niet voor tulpen of blauwe druifjes!!

Corine(THUIS) zei

PRACHTIGE foto's! Maarre je meiske in haar hempje..je had de verwarming zeker lekker hoog staan :) ?!
Groeten, Corine(THUIS)

Verrassend Goed! zei

Super foto's !!!
Wat is dit genieten.
Ja, het voorjaar is zou het wel willen. Heb helaas net van de weerman vernomen dat het eind van de week weer kouder wordt.
Nou van mij mag het wel voorjaar worden hoor.

Bedankt voor je mooie post.
warme groet,
Marianne

Bij Guusje Thuis zei

Wat een mooie foto's en ja ... als ik langs mijn aanrecht loop, dan ruik ik het ... heerlijk die hyacintengeur alsof de tuindeuren weer open kunnen om de lente binnen te halen. Fijn weekend, Colinda

Claudia zei

Hello,

I love this fotos.
They are so beautiful. Thank you very much.

Claudia

Min Still By Maia zei

You have a beautiful blog.
I love the pictures!

Thank`s for your nice comment.

Hug from Maia, Norway :)

Susi zei

Ohhhhhhhhhhhh I love this pictures..
really nice..
A wonderful sunday..
Hugs Susi from Germany

Kind An Huys zei

Zo lief....!
Lieve groetjes, anne.

Passione Helena zei

Lieve Bonni,

Ik kan je helemaal niet bijhouden..Ik ben er niet zoveel en zie nu, wat ik allemaal alweer van je gemist heb!
Ik heb eerst je vorige posten even bijgelezen..Meid, wat een prachtige foto's! Het fluwelen jasje, en de bolletjes in een schaal...Maar deze van je kleine meisje, ZO GEWELDIG! Ze kunnen zo in een magazine!

Fijne zondag!
Liefs Helena

Unknown zei

Wat een super mooie plaatjes van een prachtig meisje.
Geniet van het langzaam beginnende voorjaar.
Groetjes Brigitte

Bohemian zei

Ohhhhh, the little one is as beautiful as the flowers she is holding!

Yes, I smell Spring in the air already here too, our weather has been just glorious so I'm spending a lot of time tending to our Gardens!

Dawn... The Bohemian

north pal zei

ah there's that sweet angel. no, i do not smell spring as last night we received a most beautiful six inch snow fall. you know the kind that is soft and light and glissens and sparkle. enjoy the green. we will get ours. sooner or later. most likely later. Bestest,Denise

Yvonne zei

Ach wat een liefje, die kleine handjes... mooie foto's !
Ik verlang echt naar het Licht, en naar het frisse Lentegroen, lekker Buiten zijn, Heerlijk !
Vandaag is het vrij zacht weer als het goed is, dus maar even Genieten!
Lieve groetjes Yvonne

wij vonden het gisteren erg gezellig, en "schatje" voelt zich hier al op haar gemak hoor !

Fluitenkruid zei

Ze blijft zo'n lieverdje :-)

Miranda | Taxx Life Blog zei

Jaaaa...door jou prachtige foto's en de wat hogere temperatuur buiten kan ik bijna niet wachten op de lente. HEERLIJK!

Miranda | Taxx Life Blog zei

Jaaaa...door jou prachtige foto's en de wat hogere temperatuur buiten kan ik bijna niet wachten op de lente. HEERLIJK!

Pieternel zei

Ja, ik ruik het hoor. Wat een schattige foto's heb je weer gemaakt. Volgens mij moet je boeken vol met jouw foto's hebben.

Nu maar hopen op een zonnige zondag.

Greeetz. P.ieternel

Mayflower zei

Ik kom even het Voorjaar opsnuiven bij jou, wat een prachtige foto's lieve Bonnie en straks ga ik heerlijk verder genieten want het is een prachtige zonnige dag.
Fijne zondag.
Liefs, Mea

Anoniem zei

Ja hoor ben het helemaal met je eens,het voorjaar komt eraan (niets geen winter meer LYNDA) wat een prachtige foto`s van je kleine poppedijntje met de hyacint,echt bij het zien van deze foto`s is het voorjaar,ik wens je een fijne zondag,hier schijnt de zon,lieve groet Joke.

Jeanette zei

Ik ruik ze, vind het hele mooie voorjaarsbloemen maar van de geur krijg ik jammer genoeg hoofdpijn en mijn mede huisbewoners ook. Ik geniet even dubbel van jouw item.

Fijne zondag,
Jeanette

Hannekie(Sisterly) zei

wat mooi zo zeg dat lieve gezichtje bij die mooie bloem. heb je weer geweldig gedaan hoor
liefs hannie

Cindy at her Country Home zei

OOOOOHHHHH..... LIEVE ZUCHT, MMMMMMM kan bijna niets meer uitbrengen ohohohoh wat is het hier GENIETEN bij jou mijn lieve Bonnie. PRACHTIG je foto's, wil zo in de Lente springen wat jij zo prachtig hebt vertaald!
Ben precies op tijd, lekker zo'n kletskoppie koekje genomen met dat heerlijke kopje thee... Oh lieverd wat laat je m'n oogjes weer strelen en vandaag kan de dag ook niet beter beginnen met het lezen van deze prachtige en heerlijke post. Heb het de laatste tijd zo gemist, eindelijk komt ook langzaam bij mij weer tijd vrij het is net met het licht zoals jij dat zo leuk omschrijft! Wil uit die winterslaap hahahah.... om mijn luikjes te openen.
Heb je je poffert al gezien met m'n "Cinderella shoe" in de juskom?
Vanaf het moment dat ik het had ontvangen pak ik het op, speel ermee en geniet er zo heerlijk van!
Hé wat verwen je me toch met al deze goodies, hele dikke zoen en enjoy your week Cindy xxx

Sanneke Panneke zei

Jaaaaa, ik kan het al voelen. De zon schijnt hier nu volop, en ik geniet. Ik denk dat ik lekker de tuin in ga. Wat een schattige foto, zo lief. Zo lente...
Geniet van de zondag, liefs Monique

lia zei

Laat die lente maar komen, ben die natte troep zo spuugzat.
En wat een beeldige plaatjes heb je geschoten. Die kleine handjes om die bol heen, super....

liefs Lia

Marjan zei

Wat een mooie foto's van een schattig meiske.
Hier is het op het moment lekker zonnig weer, ik ga zo een eindje wandelen en wie weet ruik ik het voorjaar al...
groetjes
Juul

Sylvia zei

Vandaag hebben we zon en het voelt als lente :-)
Prachtige foto's, Bonnie !
Je dochtertje staat er zo lief op !
Groetjes,
Sylvia

homemadebysylvia zei

Ik zit hier weer te genieten. Wat een prachtige foto's!!!!
En ik voel de lente ook al een beetje. Achter het glas is het heerlijk.
Fijne zondag.
Groetjes Sylvia

Daniëlle zei

Vandaag ruik ik het helemaal! Ben alleen bang dat we nog echt even door een koude heen moeten om echt lente te krijgen. Maar prachtige foto's heb je gemaakt.
Groetjes
Dani

Marieke Reintjes zei

MMMMmmmm, heerlijk..vandaag was ook al een fijne dag, met de zon!!!
Is die kleine blonde schat jouw dochtertje?????
Lief...groetjes Marieke

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Oh heerlijk hè...en wat een mooie foto's...zo zomers al...weet je dat het al een half uur langer licht is? en daar komt per dag ietsje meer bij....

gelukkig!
;-)

Groetjes Hilde

Magia da Inês zei

Olá, amiga!
Passei para uma nova visitinha...
As duas são lindas, a criança e a flor e realmente sinto o cheiro da primavera no ar...
Aproveito para desejar uma semana com muita paz, saúde e inspiração.
Beijinhos.
Brasil ♥
♥♥ °º

alma zei

Prachtig Bonnie! Ik kan de hyacinten zowat ruiken! Mooie foto's!

Lieve groet
Alma

Pauline zei

Wat een prachtige foto's. Zo lief ook. Vooral dat toetje van d'r en die lieve handjes om de bol.

En ja, heerlijk voorjaar. Vandaag had ik echt even het gevoel van YES !
Liefs, Pauline

nelleke zei

Wat een schitterende foto`s zeg!!

Nee, ik ruik de lente nog niet...maar wens hem wel, en met deze foto`s komt er wel een kriebel...

lieve groetjes

Antonia zei

Lief!!!!!!!!!!!
Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

Muggensteekjes zei

Hoi Bonnie,
de lente straalt van je blog af en wat is je dochter toch een liefie. Geniet nu nog even heerlijk na van een heerlijke lentedag gister en nu nog even op jou blog.
Fijne week,liefs Ingrid.

Ingrid zei

Wat een mooie lentepost met je dochterlief Bonnie,geniet van een mooie dag....

brocante roos zei

Jeetje Bonnie, volgens mij kun jij prima als fotograaf aan het werk, de foto's zijn prachtig!! Beter kun je volgens mij het voorjaar niet symboliseren.

Lieve groet....

le ciel flamand zei

Wat een mooie frisse foto!!! En wat een schitterend fotomodel!
Hier bloeit de toverhazelaar volop, ik hoop gauw de kopjes van de sneeuwklokjes te zien... Kom maar op, lente!

Groetjes, Annelies

Villa König zei

Hi, lieben Dank für die Anfrage zu den Glasboxen. Der Versand in die Niederlange käme 8,90 Euro. Also insgesamt wäre es 28,80 Euro.
Dein Post ist einfach wunderschön!!!
Liebe Grüße Yvonne

Claudia Leertouwer zei

Volgens mij ruik ik ook iets...

Michaja zei

Na ons super lente-achtige weekend zit bij mij de lente er echt helemaal in. Alleen realiseer ik me ook heel goed dat het nog maar januari is en ook hier bij ons in februari nog kan gaan vriezen!!!!
Wat een prachtige foto's weer. Je dochtertje is zo lief!!
Dank je voor je leuke berichtje op mijn blog!
Liefs Michaja

Claudia zei

Hello Bonnie,

yes, you can by the little elf and all the other watercolours ;-)
If you want to have the picture, you can send me a message.

I like the fotos from your last post so much!

Claudia

Josephine zei

En of ik de LENTE ruik Bonnie, heerlijk gewoon. Geniet altijd zo van dat kleine meiske van je, zo vol bewondering als ze alles bekijkt. Je ziet haar bijna denken...ZO LIEF!!!
De onderste foto, haar vingertjes tegen het groene blad.....doe ik het zo goed mama, schattig gewoon.

En wat zal het later enorm leuk voor haar zijn al die mooie foto's te kunnen bekijken.

Een heerlijke week lieve Bonnie,
Liefs Josephine

Alexandra zei

Ik moet echt heel veel bijlezen, omdat ik een tijdje niet in blogland ben geweest, maar wat een mooie foto's en wat een moppie is je dochter.

Lieve groeten.

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LIEVE MOOIE ONTROERENDE PRACHTIGE BLOGPOST!!
DAN BEDOEL IK DAT LIEVE MEISJE!!


LIEVE GROET,
MIRANDA

Anoniem zei

wat een gave foto's weer! je hebt een fotogenieke dochter zeg!

Ger zei

......Ik was al een beetje stil....en nu wordt ik nog stillen....wat een pracht van een plaatjes heb je weer gemaakt!!!

Kan overal van alles vandaan halen om te gebruiken voor de foto.....spullen zat...
maar zo'n mooi meisje heb ik jammer genoeg niet binnen handbereik;-)

Fijne dag en liefs!!!
Ger