woensdag 26 januari 2011

Colourful......



Ik vond ze bij de bakker onlangs.....
Tja, dat kun je toch niet weerstaan....

I could not resist this lovely colourful macarones




Heb direct een zak vol mee genomen zodat er genoeg is voor iedereen.
Ik pak de stoelen er weer bij

Enough for everyone.......
So please take a seat



Ik schenk koffie en thee
Even gezellig.........

Coffee?
Tea?



Van zoveel kleur word je toch helemaal blij
Ha... en de zon schijnt vandaag heerlijk.
LENTE ZIT IN DE LUCHT!

So many lovely colours makes you smile
SPRING IS IN THE AIR!




FINE DAY



65 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het water loopt mij uit de mond...niet alleen voor de macarones die er zo lekker uitzien maar ook voor je prachtige foto's!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Rosabella zei

oh, oh ... wie süß ... so liebliche Farben überall ... und die Macarones möchte man gleich am liebsten aufessen, so schön angerichtet sind sie in den rosigen Tassen ... dankeschön für diesen herrlichen Appetitanreger :-) alles Liebe von der Rosabella ♥

Hannekie(Sisterly) zei

mmmm thee graag!!! justin had deze laatst gekregen van zijn werk met ijs ertussen. gelukkig vond hij ze zelf niet lekker ... ;-)
liefs hannie

Karin zei

Bah, niet je macarones hoor, maar dat ik juist nu last van buikgriep heb. Ik sla dus even over :0(

Willy zei

Ik kom hier precies op het juiste moment, koffietijd met heerlijk macarones in prachtige kleurtjes.
Fijne dag, groetjes

homemadebysylvia zei

Wat een lieve foto's. Je kopjes zijn zo mooi. Ik kom gauw jouw kant op om een macarones te proeven, want hier is het donker en druilerig weer.
Lieve groet, Sylvia

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik schuif ook gezellig aan !
Doe maar een lekker kopje thee en zo'n koekje mmmmmmmmm

Dan geniet ik nog even van je foto's !
XXX

Huys 50 zei

Hoi Bonnie,
Ziet dat er even TE lekker uit !!!
Maar weet je....ik eet bijna geen koekjes ik ben nl verslaaft aan .....jawel...RIJSTWAFELS..
Erg hé,iedereen vind die dingen vies maar ik...ik vind ze overheerlijk.
Doe mij maar koffie en dan breng ik mijn rijstwafels zelf even mee,Goed ???

lieve groetjes
Dicky Marie

Anoniem zei

Mmmmmmmmm, die zien er gewoonweg veel te mooi uit om op te eten hoor!
Lieve groet, Sonja

lia zei

Oh, ben ik nog op tijd. Kom net van de markt en lust graag koffie en zo'n lekkere macarone.

liefs, lia

Corine(THUIS) zei

Mooie plaatjes, maar ik bedenk nu dat ik met koekjes net zo ben als met m'n huis...liever geen kleur :)) Ik ben niet zo van het zoete, heb liever een lekker stuk koek met roomboter..mmmm! Maar een bakje thee lust ik graag, dus ik kom er toch even bij zitten!
Groeten, Corine(THUIS)

Een sneller kloppend hart zei

Prachtig foto's!
Die kopjes zijn helemaal mijn ding!
Zo'n boek erachter geeft toch wel een heel bijzonder effect, ik doe dat dus ook heel vaak alleen bij de foto's van iemand anders zie ik 't effect veel beter ;)

Fijne dag!

Veel groetjes, Veronique

Nicole Claudia zei

Dat ziet er gezellig uit!! Leuk die gekleurde koekjes... en mjammie (véél te lekker)!

Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ook mooi dat klokje op de achtergrond van de foto's, heel mooi!

Groetjes, Collie

Claudia Leertouwer zei

Mooi en lekker!!!!

Gerreke zei

Nou eerlijk gezegd word ik vooral blij van al dat lekkers dat ik zie!!!

Bizzy @ home zei

Het is om te smullen, je macarons, je foto's...oh, die kopjes...
Lieve groet Renny

Caatje zei

Dat ziet er uitnodigend uit, doe mij maar koffie met zo'n sophisticated koekje.
Fijne dag, groetjes van Carina

Elisabeth zei

Weer een echte geniet post.Prachtige foto's heb je weer gemaakt
Fijne dag,liefs Elisabeth

Ger zei

Wat is het weer gezellig bij je, Bonnie!

Ik geloof dat er geen koekje bestaat wat sinds 1930 wereldwijd zoveel bekendheid kreeg.
Vanuit Parijs waaierde het uit naar vele landen.
Slim hoor van die Desfontaines om twee kleurige macarons aan elkaar te kleven door middel van ganache vulling.
Die kleurtjes en de vulling die doen het 'm.
En natuurlijk heel de hype er om heen....
Het eten van zo'n macaron zou je in opperste staat van opwinding brengen.....
Nou dat wil ik wel eens uitproberen;-)
Las afgelopen dagen een recept bij Linda van Tielsetaarten(link staat in mijn sitebar)dat het vrij eenvoudig is met enkele ingrediënten om de macarons te maken.
En dan te weten dat je in Parijs wel €2 euri's neer moet tellen voor één koekkie...
......zo duur is wat suiker,eiwit en amandelpoeder toch niet;-)

Het was weer een echte koffie klets van mijn kant,:-)

Ga nog ff naar je foto's kijken......het water loopt me in de mond........en ik raak bij het kijken alleen al een beetje opgewonden....
maar dat komt volgens mij door je mooie foto's.

Fijne dag en liefs,
Ger

flowersandhome zei

Lente, zon, kleurrijk??? Hier allesbehalve van dat, bah.
Bedankt om je macarones met ons te delen, ze zien er délicieux uit. Ik zou niet weten hoe ze smaken, heb ze nog nergens gevonden maar ben al een héééééle tijd van plan er gewoon eens zelf te maken... hm...
Groetjes,
Marian

Tierlantijn zei

Die zien er lekker uit! Kan me goed voorstellen dat je ze niet kon weerstaan..! :)

Jolanda zei

Wat heerlijk ziet dat er uit on zo gezellig! Zie ze overal op de blogs verschijnen deze macarons, maar heb ze nog nooit op....maar ik schuif graag aan om te proeven hoor! je foto's zijn weer plaatjes, lieve groetjes

Room Seventeen zei

Vrolijke foto's heb je gemaakt.
En de kruisstoelen, die waren voor de verkoop bestemd, niet voor mijn keuken, maaar wat zijn ze leuk hé?
Ach ja, je kunt niet alles zelf houden....

hokje zei

Heerlijk! Een kopje thee (uit een prachtig kopje) met macarones en een zonnetje erbij; dat noem ik nou nog eens genieten. Bedankt en nog een fijne dag...

Groeten,
Miranda

Tuur zei

prachtig!
Ik heb de koekjes nog nooit gehad, zijn ze echt? lekker...

Miranda zei

Mooi!! flink veel haarlak op spuiten en je hebt er nog maanden plezier van!

Yn'e Steeg zei

Heerlijk.... maar niet voor mij.
helaas heb niet een sinaasappel opgegeten.
Wacht nog even met koffie tot manlief thuis komt

Jantsje

Sandi zei

Such a pretty and colorful post! Love it! Happy day!
Blessings~

Marjan zei

Mmmmm doe mij maar een kopje thee. Wat een mooie theekopjes! Echt heel leuk.
groetjes
Juul

little sweet things zei

Nou dat lijkt me wel wat!
Ze zien er zo lekker uit en ik heb er nog nooit een geproefd schandalig hé.
Geniet ervan!
Groetjes, Sas

Madelief zei

Hoi Bonnie,

Oh die zien er ook al zo heerlijk uit!! Ik zou er heel graag eentje willen nemen. Bij voorkeur een roze :-)! Je hebt ze ook prachtig gefotografeerd. Mooi met die gebloemde kopjes!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

Michaja zei

Macarons worden hier ook regelmatig gegeten. In Aix zit een macaron winkel die overheerlijke macarons verkoopt!
Je hebt weer prachtige mooie foto's gemaakt Bonnie!
Liefs Michaja

Brigitte zei

Hi Bonnie, wat kun jij super goed fotograveren zeg!!!
En dan die prachtige koekjes, lijkt wel of iedereen die kent behalve ik? Nog nooit zulke mooie kleurige koekjes in het echt gezien hoor. Wel grappig; ik vind scrappen erg leuk en heb de comp vol staan met allerlei scrapkits, en ik heb er dus ook een met die koekjes, alleen wist ik niet wat het was, ik dacht een chinees fortune cookie of weetikveel hahaha
Fijne dag verder.

Warme groet,
Brigitte

Kind An Huys zei

Doe mij maar een kopje thee!! Wat zien die er lekker uit...ik heb ze wel vaker gezien maar eigenlijk nog nooit geproefd, dus bij deze....
Wat een gezellige foto's... spring is in the air!!!!
Liefs, Anne.

Unknown zei

...hello dear far away friend!
I have been pondering these lovely french macarons for awhile, and even have purchase several new books about them to create some of my very own!
...rose petal ones, lavender bud ones...fairy dust ones...

You never seese to amaze me on being in tune with my thoughts:)

GORGEOUS photos!!

xo, Rosemary

Haikey love of living zei

Ohh ik herken deze kopjes. Mijn oma had ze vroeger. Wat leuk om ze nu bij jou terug te zien..

Zwergenwelt zei

Traumhaft schöne Bilder hast du in allen postings, liebe Bonnie, ich schaue immer so gerne bei dir auf den blog, es ist alles so romantisch und fein!!!!
Liebste Grüße, cornelia

Anoniem zei

So beautiful, tea please, problem is I tried to help myself to one of those beautiful colored macaroons and couldn't quite get one. What gives? Ha! Ha!
Have a nice day
Rosemary...

It's me zei

Zeg Bonnie......zullen wij samen naar Parijs gaan ??? daar zijn ze echt het lekkerst hoor........hahahahhha!!...maar geef toe ze zien er lekker uit deze...maar als je ooit de echte hebt geproefd......oh la la la.....wanneer gaan we???...liefs Ria...xxx...

Anita zei

Mmm ben ik te laat !!! Zijn ze nog niet op ?!
HEERLIJK
Wat kleuren de macarones perfect bij die kopjes. Prachtige foto's Bonnie.
FIJNE AVOND
Liefs, Anita

wonen met brocante zei

Dat ziet er heerlijk uit! Gelukkig heb ik ze bij onze bakker nooit zien liggen want het nieuwe jaar is natuurlijk net gestart en er moet nog een paar kilo af. Met dit lekkers zou dat vast niet lukken. Geniet ervan. Gr. Peggy

Gustaviana zei

nou de zon is hier ver te zoeken , maar je foto's maken dit dubbel dik goed ..
xx

Bij Guusje Thuis zei

Tis tijd voor mijn mok met thee ... maar zou er nog wat lekkers over zijn of waren al die lieve blogdames me al voor met smullen :-)

Cindy at her Country Home zei

Kan me niet meer beheersen, wat een vreselijke lekkere bakker heb jij zeg en nog erger laat je het ook zo SMAKELIJK zien op die wederom prachtige foto's....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Ooohhh Bonnie you ALWAYS colour my day, thank you so much! Lieve hartengroet van Cin x

bijzonder-oud zei

Wat een heerlijke foto's, je zou er zo je tanden in zetten :-).

En ik laat het je weten als ik zo'n plankje tegenkom!

Lieve groet,
Yolanda

Sylvia zei

Wat zien de macarons er heerlijk uit, Bonnie, zou ze ook direct meenemen !
En wat een prachtige foto's weer !
Groetjes,
Sylvia

Pierelantijntjes zei

Ik ga morgen gelijk naar de bakker om te zien of ze hier ookverkocht worden, want ik zou ze zooo graag eens willen proeven. Alleen van de kleur al wordt ik vrolijk Bonnie. En wat een mooie foto's weer...echt prachtig!
liefs Ester

Thuis bij Tjits zei

ik heb weer genoten bij je.. van al dat lekkers en moois:)

lieve groet, Tjitske

Jeanette zei

Heerlijke foto's of die macarones lekker zijn weet ik niet ik had ze nog niet eerder gezien. Ik kom gauw bij je langs om te proeven.

Groet,
Jeanette

Jeanette zei

Ze zijn niet alleen mooi om naar te kijken ze zijn ook echt lekker! Maar wel zonde om op te eten hoor, staat veel te leuk zo in je prachtige koppen!

Lieve groet, Jeanette

Mayflower zei

Mmmmmmmm......heerlijk de macarons, ik schuif even bij je aan.
Lieve groet, Mea

G-STYLE zei

Zier er lekker en kleurig uit daar bij jou , ze zijn vast allemaal al op ........

Als ik nou kom , is er natuurlijk niks meer, ik wacht trouwens nog even af tot Erwin weer op de fiets gaat hoor, de klompjes zijn nog niet uit zich zelf aan de wandel gegaan he ..

Ik vind je paspop met "rokje" zo mooi !!!

Fijne dag xxx Gea

brocante roos zei

Heb je er nog een paar over????
Ik heb ze hier in de buurt nog nooit gezien maar wat zien ze er mooi uit, die kleuren.......prachtig!!
Ik heb ze wel in één van mijn bakboeken zien staan dus zelf maar maken dan.

Lieve groet Marjan

Fluitenkruid zei

Mooie kopjes!

Kom Achterom zei

ooh ik wilde dat ik ze een keer tegen kwam!! hier zijn ze niet te vinden
Ik heb er nog nooit 1 geproefd dus ik kom er aan hou de stoel maar warm!
fijne dag
Yolanda

Ingrid zei

Wat een mooie post weer Bonnie met weeer mooie foto's!ik vind je kopjes heel mooi!.....geniet nog van je dagje....

Unknown zei

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh ook colourful!!!! tja, wat kan ik zeggen.....great minds think alike he ;))))
Maar uhm.......je kleurmakers hier, kreeg ik net na kerst vanuit frankrijk opgestuurd, en MEN wat smaakte dat lekker!! Maar ik MOET deze afkeuren hoor, het is NIET origineel dat de creme wit is bij allemaal....die hoort in smaak en dus kleur te zijn(dit heeft NIKS te maken met het feit dat ik weer eens lijnende ben hoor....het klopt gewoon niet;)) !;).
Maar zeg eens....wat blog jij vandaag/morgen? Zorg ik dat het weer bijpassend is;)))
O enne...je m'excuse....maar ik draai rondjes om mn eigen as zo druk ben ik momenteel.....maar ik kom...ik kom..echt waar!!

SMAK

FF

greet's foto's zei

doe mij maar een kopje thee,en is er nog een koekje over,doe er ook maar bij,het ziet er zo lekker uit.heel mooie plaatjes hoor,o.ja, misschien kom ik wel een keer bij jou langs,je woon dicht bij me,,,toch. dus wie weet,

lieve groetjes oma nijn

Unknown zei

HHhmmm lekker, doe mij maar n kopje thee erbij!
Fijne avond wenst je,
Nicole

Bianca zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bianca zei

Hallo.....bedankt voor je reactie...moet nog helemaal mijn weg vinden in blogland...vind het wel erg leuk...zulke mooie blogs... groetjes xx

trudette zei

Mooi, mooi, mooi, veel te mooi om op te eten !
groetjes
trudette

himlaverket zei

Lovely teacup and sweet cookies,,,
Nice photos of yours...
hugs ullamaria

Vicki Boster zei

Oh my Bonnie- I love the macaroons in the teacups- these made me smile so! Can I have the pink one please?
Oh- and a nice cup of hot tea~~
Vicki

butiksofie zei

Wunderschöne Farben!!!Sag mal ist die Zeitung schon da? GLG und ein schönes Wochenede ANja