vrijdag 14 januari 2011

1 st issue 2011 Jeanne d`Arc Living.....



Nr:1 van 2011 is weer binnen!
Zo vlak voor het weekend een heerlijk vooruitzicht:
Een moment voor jezelf

No: 1 2011 is in the house!



Ook hier spat het voorjaarsgevoel van de foto's af

Feel the spring!


Wat let je: een kopje warme thee, heerlijk op de bank en je favoriete magazine binnen handbereik.
Meer heb je als mens niet nodig

Some hot tea, your favorite magazine what more do you need.....?




Soms moet je jezelf gewoonweg eens verwennen
Vanaf nu slechts: € 9,95
EN VANAF NR: 2 IN HET NEDERLANDS!!!
(leest wel zo gemakkelijk)

het kruisje bij de bloembol is ook van JDL




Het is ondertussen echt mijn lijfblad geworden
Ik vind het nog steeds bijzonder dat wij dit prachtige magazine mogen verkopen
een magazine wat zo bij je past.....
It has become my favorite magazine!
 

TIJD VOOR JEZELF........
Take some time for yourself........



Ook deze prachtige paspop staat in de JDL
Manlief (net terug uit Frankrijk) kon hem niet weerstaan....
met een prachtige industriële look
(Deze blijft nog maar even onder mijn hoede voorlopig ;0)....)


BESTEL HEM NU:


(bij bestelling krijg je er van ons een gratis attentie bij, zo wordt het echt een cadeautje door je brievenbus)





41 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Dat wordt weer lekker genieten...

Pierelantijntjes zei

Het is inderdaad een prachtig blad. Fijn dat de prijs ook wat gezakt is en dat ie de volgende keer in het nederlands is.
Ik wens je een heel fijn weekend toe,
Liefs Ester

Thuis bij Tjits zei

ik vind het ook van die heerlijke genietmomentjes met JDL:) en je hebt er ook weer heel wat moois van gemaakt!!
extra fijn dat ie vanaf volgende maand in het nederlands is:)
oh je paspop.. geweldig!! snap wel dat je die nog even voor jezelf houdt hihi..

fijn weekend!!
lieve groet, Tjitske

homemadebysylvia zei

Wat een prachtige foto's weer!!! Geniet er lekker van. Lieve groet, Sylvia

Yvonne zei

Wat een heerlijke foto's heb je ervan gemaakt Bonnie, ben ook zeer benieuwd naar het blad, heb hem helaas nog niet binnen
en je paspop, ohhhh ook al zo'n "schatje" :-)
groetjes Yvon

Hannekie(Sisterly) zei

ik krijg hem morgen. mijn zus neemt hem voor me mee. nou ik weet wel waar ik zondag te vinden ben. op de bank haha. je hebt weer prachtige fotos gemaakt zeg. zo leuk die koekjes. echt genieten
fijn weekend
liefs hannie

Hannekie(Sisterly) zei

ben ik nog ff..die paspop is echt geweldig !!!!
gr hannie

Home and Lifestyle zei

Jaargang 2010 ligt hier compleet, maar ik had besloten om de JDL in 2011 niet meer te kopen. Het is toch minder mijn ding dan de Wonen LS, ik ben eerder van landelijk, stoer en sober dan van Mariabeelden en zo meer. Maar je maakt mij wel aan het twijfelen en de Nederlandse versie klinkt ook wel heel aantrekkelijk hi hi...ik ga er in het weekend maar eens een paar nachtjes over slapen...

Prachtige foto's en je paspop is een plaatje! Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Karin zei

Zuinig zijn op die momentjes. Ennuh...ik durf het bijna niet te vragen...heb je nog een koekje voor me ;)
Misschien moet ik hem ook maar weer eens bestellen..

@nne zei

Mooie foto's heb jij alweer gemaakt met de JDL als achtergrond ... de sfeer van jouw foto's is altijd weer genieten! Lieve groet, @nne

natuurlijk groen en doen zei

Wat laat je ons weer geniten ,een heerlijk begin van weer een druilerige dag

groeten bep

Fluitenkruid zei

Ik heb 'm gisteren weer opgehaald en lekker in weg zitten dromen. Mooie paspop zeg!

Irma zei

ik wens je een heerlijk weekend met je favorieten blad, IrmaXXX

Anoniem zei

Gaaf hoor de JDL,ik leer er een hoop van,vooral om veel zelf te doen en dat het niet precies hoeft te zijn,maar je gewoon je eige ding,maarre ik zie een lekker kopje thee maar volgens mij zit je er ook koekjes bij te snoepen haha,wat een mazzelaar je man,gewoon naar Frankrijk en komt terug met zo`n pop,geweldig,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

Unknown zei

zal ik je eens wat zeggen??? Ik vindt JOUW foto's veel leuker om te zien!
(ooooooooooooooooooh nu wordt ik overspoeld met boze mailtjes van JDL-fans;))).
Ik wens je een heerlijk "Bonneke-moment"met je boekje en je thee(bestelling genoteerd) en je koekje op de bank!
Die dame uit La France vindt ik dan wél weer leuk;)!

Heerlijke dag FFje!!!!

X

kienkele zei

Jaaaa, heerlijk, ik zit met smart te wachten tot ie hier door de brievenbus valt, kan me er nu al op verheugen, want dit tijdschrift staat ook bij mij met stip op nummer 1!
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

Unknown zei

Now I like to have a cup of tea and some cakes ;)

Love hugs

Tine

Sanne zei

Hi,

thanks for beeing my follower now...love your blog since along time !!!
I´m waiting for the new JDL, I just ordered it a few days ago...

Have a great weekend,
best wishes,
Sanne

Stina zei

O heerlijk zo even tijd voor jezelf!
ga nu even met dochter lief een boodschap doen.

fijn weekend liefs Stina

Alle mooie dingen zei

ohh wat een mooie paspop.... ongelooflijk
ja de JDL is altijd een cadeautje.. ik lees hem in stukken dan heb ik er langer plezier van..;)
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

O Bonnie ....ik ben het helemaal met Lynda eens....wat een mooie foto's .......je kan zelf wel een blad uitgeven !!!...hij is mooi he????....geniet er heerlijk van ....maar nu even de huishoudelijke dingen en de boodschappen en dan straks naar de winkel.....even werken nog........nieuwe spullen binnen.......fijne dag !! fijn weekend.....ook ven hemmes hoor....liefs ...xxx...

Gerreke zei

Ja sorry hoor, maar ik zag alleen maar die koekjes. Die zijn zo lekker. Daar heb je er aan eentje niet genoeg aan!

Fijn weekend!

Mayflower zei

Ik zal je niet storen lieve Bonnie, jij zit nu heerlijk te genieten van die prachtige sfeer in de JDL, kletskop en thee erbij...wie doet je wat hihi.
En ondertussen geniet ik even van je mooie foto's.....lichtelijk jaloers haha.....want wat een mooie paspop.
Fijn weekend.
Liefs Mea

alma zei

Wat een sfeervolle post! Momentje voor jezelf! Jaaaaaaaa! Daar geniet ik nu ook van! Heerlijk blogjes lezen en lekker bij jullie binnen gluren! Kop thee, chocola en een heerlijk muziekje van regendruppels op het serre dak!

Lieve groeten en een heel fijn weekend!
Alma

Sylvia zei

Hoe sfeervol weer, Bonnie !
Prachtige paspop !
Fijn weekend,
Sylvia

Corine(THUIS) zei

Die foto met dat kruisje tegen de bloembol...wat knap gedaan! Je kunt bijna niet zien welke bol erop ligt en welke in het blad staat..
Geniet maar lekker met JOUW blad :)
Groeten, Corine(THUIS)

Jeanette zei

Ik heb voor het eerst eens even een kijkje genomen in je webshop. Wat heb je een leuke dingen, ik kom graag nog een keer terug, ik zag erg leuke dingen bij jou.

Groet,
Jeanette

yvonne zei

G*E*W*E*L*D*I*G*


Liefs yvonne

Elisabeth zei

He wat een gezellige post en zulke mooie foto's!!Geniet maar lekker van je mooie blad en het weekend
Liefs Elisabeth

Het lieve leven... zei

Dank je voor je berichtje! Nu heb ik jou ook ontdekt!! Mooi logje, heerlijke foto's! Zo'n oud zakhorloge is echt nog een wens van mij. En je hebt ook een webwinkel!!! Ik ga zo eens even kijken, leuk. Gilbert O Sullivan...verveelt nooit met dit prachtlied. Groetjes, Petra

Pieternel zei

Goed, ik ben om. Heb het blad besteld bij je vandaag. Als hij echt zoooooooooooooooo geweldig is dan zal ik natuurlijk weer bestellen. Dus je hoort het van me.

Alvast een fijn weekend, jaaaaaa. ik heb vrij zaterdag dus ook voor mij eens een lang weekend.

P.ieternel

Unknown zei

wAT EEN LEUKE FOTO THEE MET EEN STAPELTJE HEERLIJKE KOEKJES.
Mooie paspop.
Tijd voor jezelf erg belangrijk.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Servies en Brocante zei

Ik had hem woensdag al..heeerlijk genoten woensdagavond..en die pop je weet het he..IK WIL EM!! hij is prachtig..zucht..ik kom binnenkort echt een kop thee halen hoor,, menn wat zul jij een schatten in huis hebben!

Brigitte zei

Het blad heb ik zelf nog nooit gehad maar wil ik zeker eens proberen...maar die Paspop!!! Ohhh ik ben verliefd............

Fågel Blå zei

Hello my dear blogfriend!!!!!
Ohh so nice pictures!!!!!
And this magazine are so nice!!!!
I LOVE IT!!!!!!!
I Whish you a happy weekend!
Kathrine

Unknown zei

Dat wordt dus genieten het weekend,lekker lui op de bank,en bladeren maar haha.
Fijn weekend hoor,groetjes karin

~*~ saskia ~*~ zei

Dat prachtige kopje van je brengt veel mooie herinneringen naar boven!
Een fijn weekend, Bonnie xx

butiksofie zei

Beautiful pics! I lobe the JDL a lot! Hughs Anja

Fleurette zei

Hello my dearest Bonnie, Your photos are great, I love this magazine!!!
Have a nice evening and happy sunday
Hugs
Fleurette

brocante roos zei

Ja, "hij" is weer erg leuk, een beetje anders ook( en idd goedkoper!) Ik ben erg benieuwd naar de Nederlandstalige, heerlijk de recepten iets makkelijker te kunnen lezen......prachtige paspop, wat een bofferd ben jij met zo'n man die weet wat je leuk vindt.

Liefs....

Sarah zei

I love your pictures! BEAUTIFUL! And those cookies look delicious! Is it really spring there already? I wish it was here!