maandag 6 december 2010

Time is flying........



Onvoorstelbaar hoe snel een jaar gaat.
Toch niet te begrijpen
 al bijna weer een jaar voorbij
Unbelievable
 how quick this year has gone by.......


Zeker zo in deze maand sta ik altijd even stil bij het afgelopen jaar.
Wat hebben we allemaal beleefd......
wat is er allemaal veranderd 
Een moment om even stil te staan
Every year in this month I think of everything what has happened
A moment for myself



Mijn hart gaat uit naar iedereen die het nu moeilijk heeft.
Naar een ieder die ziek is........
My heart goes out to everyone who is struggling
Everyone who is ill.......



ENJOY EVERY MINUTE
.....
TIME IS FLYING






34 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De tijd gaat inderdaad zo snel! Ik weet nog goed dat ik vorig jaar - pas begonnen met mijn blog - hier bij iedereen volop in kerstsfeer kwam en nu zijn we alweer een jaar verder!

Wat lief dat je in je post stil staat bij mensen die het moeilijk hebben...voor hen is deze tijd vaak zo zwaar!

Elke dag genieten, want het vliegt voorbij...!

Een lieve groet, Ingrid

Karin zei

Een jaar is niets lijkt het en toch is er zoveel gebeurd het afgelopen jaar en dit zijn de dagen dat je daar weer even bij stil staat. Ik vind de tonnen op de onderste foto's zo leuk!

Sylvia zei

Ja, de tijd gaat veel te snel, zeker genieten van ieder moment !
Mooie nostalgische foto's, Bonnie !
Groetjes,
Sylvia

Pauline zei

Je hebt helemaal gelijk. Kerst 2009 lijkt eigenlijk nog helemaal niet zo lang geleden en nu staan we alweer voor de kerst van 2010.
Dat er veel in een jaar veranderen kan heb ik dit jaar zeker ondervonden. En ik weet nu ook dat het nooit meer zo wordt dan dat het was. Anders, en ook daar gaan we mee verder.
Ik leef nu extra mee met de mensen die het nu moeilijk hebben.
Liefs, Pauline

Unknown zei

melancholisch wordt ik er wel vaak van....de balans opmaken...kijken wat er allemaal is gebeurt...wat er goed was en wat er beter kan, waar aan gewerkt kan worden en wat we zeker blijven doen.......ik denk dat je deze maand dar echt even voor nodig hebt...IK althans wel!

Hoe voel je je nu snoes!?

Liefs,
Lynda

alma zei

Hoi Bonnie,

Je weet van te voren niet (en dat is maar goed ook) wat een jaar je gaat brengen. Wat lief dat je stilstaat bij de mensen die het nodig hebben!

Het is goed om af en toe even stil te staan bij het moment!

Lieve groet,

Alma

It's me zei

Hoi hoi...nu sla je de kerst over en zit je al bij oud en nieuw.......eh ik wel nog even niet balansen...er is teveel gebeurd het afgelopen jaar.....en er gebeurd nu op het moment ook weer teveel....zucht.....ik sla even over....leef met de dag....dat is voor nu het beste......maar hoe gaat het met mijn bonbonnetje??? voel je je al wat beter???...ik heb net wat besteld in je shoppie......leuk leuk !!! word vaste klant pas maar op......hahahha!! ....liefs Ria...welterusten is al laat.....maar ook dat had een rede......zuchttt....maar ben wel liefffffff.................kus van mij....xxxx....

Unknown zei

It's right - a year goes by so quickly. Everybody should stop much more often for making a break ... perhaps tomorrow or the day after ...

Hugs

VINTAGE

Corina zei

De tijd gaat zeker snel, soms te snel, zeker als ik naar mijn kinderen kijk vliegt de tijd tussen je vingers door!
Geniet van elk moment is zeer zeker waar!
Groetjes Corina

Yn'e Steeg zei

De decembermaand zal altijd een maand zijn waar men denkt aan het afgelopen jaar.
En inderdaad times fly..
Maar we moeten wel blijven genieten van het leven, ondanks dat het zo snel gaat.

Groetjes, Jantsje

Stina zei

Je heb helemaal gelijk de tijd die vliegt aan ons voorbij.
Is wel goed om er bij stil te staan en ook te denken aan anderen die het zo moeilijk hebben.

Fijne blogweek gr Stina

Marian zei

Mooi postje, maar ik schoot wel in de lach...
in de zomer blog je over herft, in de herfst vlieg je naar de Kerst, en nu alwer in 1 ruk naar het einde van het jaar.

Maar neemt niet weg dat het wel waar is... de tijd vliegt en hoe ouder je wordt hoe sneller het gaat, nog even en we hebben weer zomervakantie..

Unknown zei

Ja inderdaad dat idee heb ik oook dat de tijd voorbij vliegt...jeetje alweer december...
Wat lief dat je denkt aan iedereeen die het moeilijk heeft!
Lieve groetjes,
Nicole

Unknown zei

Ook ik voel het,het jaar vliegt voorbij...
De December maand is echt een maand om de balans op te maken,en terug te denken aan al het mooie maar ook aan de nare dingen,proberen alles een plekje te geven......
En bij uitstek een maand om aan je mede mens te denken...zo hebben wij nog nooooit kerst gevierd met ons vieren,er was elk jaar wel iemand die ons nodig had,of alleen zat met de kerst,nou dat vind ik dus niet kunnen,hup schuif maar aan bij ons.
Dit jaar voor het eerst met ons zessen(dus alleen wij en de kinderen)
Geniet van alle momenten!
liefs karin

Bij Guusje Thuis zei

En alweer bijna een jaar voorbij, wat ging het snel ... balans opmaken doe ik (nog) maar even niet ... geniet daarom even van je blog en het mooie klokje.

Thuis bij Tjits zei

ja de tijd vliegt voorbij.. lijkt wel hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat..
ik weet nog dat als kind de zomervakantie van 6 weken oneindig
leek en wat is nu nog 6 weken??
en terugkijken op het afgelopen jaar.. ja dat is typisch iets voor december.. heb ik vooral rond de kerstdagen..
en vooruitkijken! een nieuw jaar vol belofte ligt straks voor ons..

fijne dag
lieve groet, Tjitske

katja-Mariska zei

Ja zo zit ik ook, wat is het weer snel gegaan.
De tijd vliegt extra reden om zoveel mogelijk van je leven te genieten.
Mooie foto's heb je er ook bij.
Liefs Katja

Mayflower zei

De tijd die vliegt inderdaad lieve Bonnie, een jaar is zomaar weer voorbij en de Decembermaand is de maand om even terug te kijken op een bijna voorbij jaar.
Wat ben je toch een warm en betrokken mens, zo lief om stil te staan bij hen die het moeilijk hebben.
Liefs, Mea

http://truutske.blogspot.com zei

Het is echt waar...hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat.
Zo is het voorjaar...zo is het winter...zo is er weer een jaar voorbij. Ja...vooral de decembermaand willen we terugblikken over het afgelopen jaar. Ja...we moeten gewoon van elke dag genieten.
Zo geniet ik ook van jouw prachtige foto's elke keer weer.
Fijne dag, Trudie.

THE BLACK BARN zei

DAT IS ZO WAAR ALS EEN KLONTJE.
WAT JE DAT SCRIJFT.

MOOI HORLOGE!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Bakfeest & Creaties zei

De tijd gaat inderdaad snel (soms te snel).

Mooie post!

Liefs Cynthia

Ger zei

''Time`s fly when you have fun''


Maar..... een dag die nog moet komen, lijkt soms langer dan een jaar dat voorbij is....

Mooi gebaar van jou lieve Bonnie dat je de tijd neemt om ook aan de mensen te denken waarvoor het leven niet enkel uit fun bestaat.

Fijne dag en liefs van,Ger

Theemuts Rommelhoekje. zei

Mijn moeder zegt altijd :hoe ouder je bent ,hoe sneller de tijd gaat.
Helaas heeft ze gelijk.........
Maar gewoon genieten van elk moment !!!

Dus ik zeg dan ook maar ;GENIET van je avond ,liefs Romkje.

Marieke Reintjes zei

OOOhh.., het gaat inderdaad ontzettend snel, weken vliegen voorbij..ik geniet daarom ook steeds meer van alles en vooral mijn vrije dagen...
fijne avond, groetjes Marieke
PS, mooie foto`s weer met dat horloge..

Huys 50 zei

Wat een mooi berichtje,
en indrdaad ik heb altijd een beetje moeite met deze periode,heel veel mensen zijn alleen met Kerst of zonder eten en gezelligheid,ik sta hier elke Kerst ook even bij stil.

De tijd VLIEGT inderdaad voorbij,even een gezegede:

GENIET NU,
het is later dan je denkt.

groetjes Dicky Marie

De Lorelei Brocante

Anoniem zei

tijd vliegt inderdaad, ben blij als ik dit jaar kan afsluiten, was een naar jaar en ga zeker op 31 december een fles drinken op een beter 2011.

groetjes

greet's foto's zei

lieve Bonnie,,weet niet wat ik zeggen moet,ja het is een moeilijk jaar geweest,ook voor mijn kinderen ,maar ook vaar andere mensen,,ik denk aan Janine,aan Andre en Inka,en nog vel,vele meer,ik wens ze allemaal een fijn kerst en jij ook met man en kinderen
liefs van oma nijn

Michaja zei

Angstaanjagend hoe snel de tijd gaat!
Lief dat je even bij diegene die het moeilijk hent stil staat!
Lieve groet
Michaja

Nieneke zei

Hihi...volgens mij loopt jouw klokje toch een beetje VOOR, vooral...Lieve Bonnie, het moet nog kerst WORDEN hoor!!!

Anita zei

Lieve Bonnie ik kom je even een dikke kus geven.
Je weet wel waarom ... !!! xxx

Room Seventeen zei

Ja, de tijd gaat (te) snel.
Ben het spoor een beetje bijster want door de koude lente en de natte zomer heb ik het gevoel dat ik zonder pauze van de ene winter in de andere winter ben gerold...pfff..raar hoor.

Josephine zei

De tijd lijkt soms wel aan je voorbij te gaan, voor je het weet zitten we al weer een jaar verder. Lief van je de aandacht voor degene die het moeilijk hebben. Heel belangrijk inderdaad van iedere minuut bewust en intens te genieten. Dat doe ik en nu hier bij jou van je schittetrende foto's.

Lieve groet, Josephine

Passione Helena zei

De tijd...idd, die gaat zo snel. Manlief maakte afgelopen zomer een grapje, toen we het over zoiets hadden "de kerstboom staat al te trappelen op zolder". Ik zei nog "jaaah hoor?!"En nu staat deze in de kamer!

Maar wat een prachtig zakhorloge Bonnie! Geniet van "deze tijd" ;-)

Liefs Helena

Gustaviana zei

Ja natuurlijk mag je een hapje , maar ik heb je gewaarschuwd (ze zijn niet gaar whoaaaahahahahaha)
xx