dinsdag 16 november 2010

Candy.......



Ho ho...wacht....voordat nu iedereen richting Ikea gaat neem dan ook zo'n heerlijke zak caramels mee
met de originele smaak van peperkoek.
In een prachtige authentieke puntzak met een prachtig nostalgisch embleem
I also bought this original bag in Ikea
Such sweet caramels.......




Het embleem heb ik maar even uitgeknipt, zonde om zo weg te gooien.
Ik heb hem op de oude weckpot geplakt
I gluded this nostalgic image on my glass jar



Zo heeft ie nu een prominent plekje in de keuken gekregen.
Voor zolang als ie gevuld is....;)
Now I placed it in my kitchen
For as long as he is filled ;)


LOVE SWEET CANDY



Welcome all new followers, love to see you here. Love all of your footprints.
My special best wishes are this time for Denise. Thank you so much for all your nice visits here.
Hugs


44 opmerkingen:

Unknown zei

PFIEUW!!! ben IK blij dat ik al geweest ben en deze COMPLEET gemist heb!!! Caramels...ZO niet goed voor mn billen ;))))
Leuk staat het wel....voor zolang het duurt :D!
Hier is het compleet mistig en lijkt het alsof er niks en niemand op de wereld is behalve mijn huis en ik :).....kaarsjes aan!!!!!!!!!!!!(tijd speelt gene rol toch??;))

LIEFS!!!

Lynda

Alle mooie dingen zei

IKEA is om de hoek bij ons dus als ik weer eens in de buurt ben...........?
die hertjes aan de rechterkant die hadden wij vroeger ook! wat grappig
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Unknown zei

Wonderful idea - I like it!

Greetings VINTAGE

flowersandhome zei

Wat een ideetje weer! Goed gevonden! Maar de ingekaderde hertentekeningetjes op het eind van je post zijn toch mijn favoriet!
Groetjes,
Marian

jolanda zei

Wat een leuke verpakking is dat! Zo'n puntzakje met caramels... hmmmm. Maar ik doe gewoon alsof ik deze post niet gezien heb, want ik probeer juist een beetje aan de lijn te doen.
Met dit soort heerlijkheden gaat dat dus niet lukken!! :-((
Maar leuk dat je het etiketje op de weckpot geplakt hebt... goed idee!
fijne dag, liefs jolanda

Ger zei

Ha lieve Bonnie,

Nou had ik er al geen moeite mee om naar de keuken te gaan om wat lekkers te maken;-)

Maar nou ik jou leuke lekkere post zie, weet ik zeker waar ik vanmiddag te vinden ben.....
maar niet bij Ikea.

wordt vervolgd:-)

Lieve groet,Ger

Bij Guusje Thuis zei

Jammie, die heb ik toch echt gemist de laatste keer dat ik bij Ikea was ... lagen vast achter de kassa tussen de taartjes en al dat andere lekkers verstopt.

Yn'e Steeg zei

Ik ben persoonlijk niet zo van de Ikea, maar dit is toch wel erg leuk.
Je hebt gelijk om het embleem te bewaren, en her te gebruiken.

Jantsje

All Seasons zei

Dat wordt eerdaags dus echt weer eens naar IKEA.
Dat heb je erg leuk gedaan zo in die pot, helaas zou zo'n pot hier in huis zo leeg zijn met die rondlopende pubers ;-)

Ik kom nu via de pc (geen laptop) op je blog, dus een goed teken!!

Fijne dag vandaag
Lieve groet,
Patricia

Fågel Blå zei

Hello Bonnie!
I love sweet Candytoo!
So nice photos!!!!
Some always!!!!
Have s nice day!
kathrine

Servies en Brocante zei

mmm lekker en mooi..dodelijke combi :P

fijne dag!!

Bizzy @ home zei

Njammie, ziet er lekker en decoratief uit.
Groetjes, Renny

le ciel flamand zei

Ik moet DRINGEND naar de IKEA...

Groetjes, Annelies

Mayflower zei

Ik kom even bij je langs om een snoepje uit de pot te nemen lieve Bonnie, want oooo....die zijn zo lekker. Ik heb ze begin dit jaar ook meegenomen. Wat een leuk idee om het embleem eruit te knippen, staat prachtig zo.
Ook nog bedankt voor je tip voor de foto's, ik ben daar heel blij mee en.....het is gelukt, want een prachtig programma.
Jouw foto's zien er ook weer uit om op te eten.
Fijne dag en liefs, Mea

Fluitenkruid zei

Hoi Bonnie, even geen toffee's voor ons maar die lieve hertjes, volgens mij had mijn oma die vroeger aan de muur hangen. Lief zijn ze.

Anoniem zei

Oh Caramels one of my favorites. What a beautiful touch you have.
Enjoy your day
Rosemary...

Jeanette zei

Zo zorgt Ikea ook voor een landelijke touch.

Groet,
Jeanette

Janet zei

Ik weet waar je het over hebt, laatst even naar Ikea geweest en inderdaad 2 zakken gekocht, al was het alleen maar om de mooie verpakking.1 om zelf te houden en 1om es cadeau te doen, alleen nou is 1 zak dus al leeg en ik denk niet dat ik die andere nog weg ga geven.
En het uitknippen van het prachtige plaatje ga ik even van je overnemen hoor...wat een supper leuk idee!

Groetjes, Janet

katja-Mariska zei

Die snoepjes lijken me heel erg lekker en wat een leuk idee om het etiket op de weckfles te plakken.
Lieve groet Katja

It's me zei

Wat een leuk idee Bonnie......schattig gedaan....leuk kadoo ideetje ook !....fijne avond liefs Ria....

Sylvia zei

Ik moet wat beter rondkijken als ik nog eens naar de Ikea ga, Bonnie, deze heb ik gemist !
Goed idee met de weckpot !
Groetjes,
Sylvia

Home and Lifestyle zei

Ik heb morgen een vrije dag...als ik nu eerst even bij IKEA ga ontbijten hi hi...en dan om 10.00 uur de winkel in...en om 10.30 bij vriendin aankomen met zo'n puntzakje snoep...mmm...goed idee Bonnie!! Thanks!

Lieve groet, Ingrid

bijzonder-oud zei

Heeeerlijk caramels....mmmm en wat een mooie verpakking hebben ze!

Nou wat denk je, ik kom net van Ikea vandaan omdat ik die leuke zakjes zag bij jou....ze hadden ze hier niet en ze hebben de hele computer voor me af gezocht, niets dus....

Hebben die dingen ook een naam dat jij weet? mischien kunnen ze het daar op vinden? :-).

Lieve groet en een fijne avond nog,
Yolanda

homemadebysylvia zei

Eigenlijk ben ik verliefd op jouw oude weckpot. Wat is deze prachig. Leuk idee ook om het plaatje van de zak erop te plakken. Is je pot nog gevuld of......
MMMMMmmmmm
Fijne avond. Groetjes Sylvia

alma zei

Hoi Bonnie,

Dat is een leuk idee om dat etiket her te gebruiken! Ik heb ze ook gemist die caramels! Misschien beter ook ;)

Groetjes
Alma

Catharina Maria zei

Wat jammer nou , ben er pas geweest en ik heb ze niet gezien , zonde zeg .
wel leuk zo met dat etiket !!
Liefs ♥RINI♥

Stina zei

Jammie wat ziet dat er lekker uit, en wat heb je dat leuk gedaan!!

Kom altijd graag even bij je aan.

Liefs Stina

Anoniem zei

Gaaf! en lekker denk ik haha,ik ga eerdaags voor kaarsjes naar de Ikea,nee geen snoep,moet een beetje lijnen,want snoep mijzelf rot sinds ik niet rook,moet ik dat weer afleren haha,liefs Joke.

Karin zei

Ik was er vorige week, maar heb ze totaal gemist. Niks raar hoor, want het was er stervensdruk, dus ik wist niet hoe snel ik daar weer weg moest komen! Zonder lekkers dus. Ik durf het bijna niet te vragen, maar zit er nog wat in de pot..???? ;)

Jeanette zei

Hmmm....caramels, ben d`r gek op! prachtige verpakking en slim van je om het etiket op een voorraadpot te plakken:-)

Groetjes, Jeanette

Unknown zei

Wat een leuk idee om het etiket te gebruiken.
Ze zullen vast lekker smaken. tenminste zo zien ze er wel uit.
Groetjes Brigitte

north pal zei

the jar is cool. and i will bet the caramels are yummy. your blog is short and sweet. soon thanksgiving will be here. do you celebrate thanksgiving. actually, i think thanksgiving should be given each day. Bestest,Denise

Yvonne - Frl. Klein zei

Du hast immer soooo schöne Dinge!
Die nostalgischen Candys sind klasse!
Einen schönen Tag
und viele liebe Grüße, Yvonne

Landligt zei

Dat is ook toevallig, ik kom er net vandaan maar heb ze niet gezien. Maar beter ook, hahahaha

Lieve groet Ingrid

Irma zei

lieve Bonnie je bent een schat en heb jouw woorden heel erg gewaardeerd we hadden zo de balen maar we zijn gelukkig wel all risk verzekert maar mijn dochter blijft ontroostbaar ze wil HAAR Vespa, maar dat komt wel weer goed.
ohhh weet je ik vind Ikea steeds leuker en leuker worden en wat een leuke tip die eti8ket op de pot mmmm die onthouid ik, liefs irma

bijzonder-oud zei

ahum ik ben niet zo duidelijk geweest geloof ik :-). Ik bedoelde niet de caramels maar die zakjes met engeltjes :-) haha.

Die kon ik dus niet vinden....

Lieve groet,
Yolanda

Unknown zei

Liefje,, snoesje, pantoefelke, knoevelke, sies, mop.......ik wordt er peu neveu van!!! Je komt je komt.....maar ik wil er een "special"van maken ....;)....mag ut???

Anoniem zei

Ganz lieben Dank für deine Worte. Ich freue mich immer sehr über deinen Besuch bei mir. Du hast auch wieder so tolle Bilder gezeigt. Bis bald und warme Grüße Tanja

Michaja zei

Oh zeg ik net tegen Gert dat hij maar alleen moet gaan met de meiden. Maar denk dat ik toch echt mee moet want ik denk niet dat hij het engelenzakje en ook nog deze caramels wil meenemen :)
Leuk gedaan zo op de glazenpot!

Thuis bij Tjits zei

Jammer dat ikea te ver rijden is om er zo even naar toe te gaan haha! Erg leuk gedaan met dat etiket.
Ik ben helemaal nieuw in blogland, maar volgde je blog al een tijdje anoniem ga me nu aanmelden als volger!
Ik geniet van je mooie blog en van de JDL's die ik vaak bij jullie bestel en altijd weer zo goed verzorgd afgeleverd worden!!
Hartelijke groet, Tjitske

Antonia zei

De caramels staan inmiddels bovenaan mijn verlanglijstje! Supertip Bonnie, dankjewel. Groetjes Anja

Passione Helena zei

Ik kom net bij Ger vandaan en zag daar al het lekkers, wat haar bij jou op het idee heeft gebracht om zelf te gaan maken! Wat overigens zeer geslaagd is gelukt..weet natuurlijk niet hoe het smaakt;-) hihi

Wat een mooie verpakking zit er om deze zoetigheid. Wat een idee om het op je weckpot te plakken. Het staat ook nog eens hartstikke leuk!

Prachtige foto's weer lieve Bonnie. Enne, om je pot te vullen hoef je niet meer naar Ikea;-) Ger heeft er genoeg.

Alvast een heel fijn weekend en een fijne dag!

Liefs Helena

The things I like to do zei

Er zijn al zoveel blogdames langs geweest zit er nog wel eentje voor mij in...of is de snoeppot al weer bij gevuld?

bijzonder-oud zei

Dank je voor je berichtje, ik ga kijken of het lukt, ik vind ze zo leuk! :-).

groetjes, fijne dag nog verder,
Yolanda